|
Hej Xeniaa, Det lyder som om du allerede har meget mere erfaring end mig på webshop området, men det skal da ikke afholde mig fra at dele lidt ud af erfaringer. :) Jeg har selv tidligere leget med Joomla, hvilket jeg ret hurtigt voksede mig ud af. Pga. manglende fleksibilitet skiftede jeg fornylig til Wannafinds nye Hosted Shop, som indtil videre har imponeret mig meget. Udover funktionalitet tilbyder de flotte designs gratis med i pakken, og man har derudover mulighed for at lave sit eget unikke design. Som du også siger så er funktionalitet én ting, aftaler og support en helt anden! Jeg ved ikke om det er fordi deres produkt stadig er forholdsvis nyt, men jeg er utrolig positiv overrasket over deres gratis support og vejledning i hele fasen. Som sagt så er jeg stadig "ny" på markedet, men Hosted Shop har været det helt rigtige valg for mig - kravene opfyldt, billig opstart og alt sammen professionelt leveret af Wannafind. Men gør som jeg gjorde, test de forskellige udbydere mod hinanden. Opret demo'er og sammenlign funktionalitet, pris, support og andet der ellers er vigtigt for netop din webshop. Held og lykke! Mvh. Jeppe |
Det skal lige nævnes at én af de primære årsager for valget af Hosted Shop var, at de flyttede hele mit produktkatalog (2000 produkter og billeder) gratis!
God service? ;)
Bliv gratis medlem