Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye hjemmeside

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Så lidt da, en glæde at hjælpe - specielt når ens kritik bliver taget seriøst.
 
Det har hjulpet at den scroll kom væk.
 
God vind

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside, men jeg kan ikke lade være med at ærge mig over I ikke har gjort mere ud af billederne. De har stor set alle sammen gult farvestik, det ser næsten ud som om du selv har taget billederne??Der er meget kunstig belysning i lokalerne på det tidspunkt billederne er blevet taget, deraf det gulige skær. Hvis jeg var dig ville jeg retouchere billederne lidt - hvis ikke du kender nogle der kan gøre det vil jeg godt tilbyde dig at gøre det gratis.
 
Men alt i alt... en meget flot side, den skriger kvalitet. :) 
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til billederne så er de taget uden kunstig lys og fremstår derfor gullige. De er faktisk taget af en professionel fotograf men vi på dagen synes vi bare at det så for kunstigt ud hvis lyset var hvidt.

Vi har senere prøvet at lave nogle af billederne hvide i fotoshop men trærammerne kommer ikke helt til sin ret og billederne har det med at blive en smule kolde.
Hvis du gider at lave lidt pro bone arbejde vil jeg med glæde sende billederne til dig så du kan gøre et forsøg med dem.
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Anders!

Hyggeligt at se dig her... det er sgu en lækker side I har fået lavet
 
Held og Lykke med Postallo.
 
mvh. RENEGADE (René fra mediehuset)

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Står der en central PC et sted? Eller er det hele indeholdt i den "Boks" der hænges op på væggen?

Hvis det er en "boks" er det meget nærliggende at fortælle at TV adgang er forudsat antennestik i køkkenet (kitchen line).
Lille technicality, ved det godt ;)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Syntes jeres side er god, med flotte farver, god overgang i skift af billeder,tekst m.m.
 
Tillykke med denne.
 
 
M.v.h.
 
Stones
www.sw-handel.dk Handy varer til Handy priser
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Smuk!

At jeg overhovedet ikke har den fjerneste idé om hvad hjemmesiden handler om er måske mindre væsentlig, men den smuk!
 
Jeg får lyst til et køkken!
 
Mvh
IK
 
 
 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Musikken er ved at blive fjernet eller det vil sige den vil blive mutet når man kommer ind og folk kan så selv vælge om de vil slå det til.

 
Det er rigtig at det hele er bygget ind i den lille boks og du derfor behøver at tilslutte et antennekabel hvis du vil se fjernsyn på den.
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer naturligvis også an på om du vælger digital tv, så er det kun strøm der skal tilsluttes men som det er nu kan du kun se dr1 dr2 og tv2 på det.

 
Vil lige gøre opmærksom på at siden nu er slettet på www.postallo.dk/index2.mthml og lagt direkte ud på www.postallo.dk
 
Det er også blevet muligt at vælge engelsk.
 
Tak for alle feedbackene.
 
 
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)