Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye hjemmeside

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres indput.

Jeg kan sige at stavefejlen er rettet.
Musikken er ved at blive fjernet
På forsiden står der nu "Infocenter med trykskærm"
 
Og den nye version er lagt ud til beskuelse.
 
Med hensyn til spørgsmålene omkring søgemaskineoptimereing så er det taget til efterretning. Der er vist lige lidt vi skal have læst op på og måske finder i nogle spørgsmål fra mig i en anden tråd.
 
flere kommentare og nye beskurere er stadig velkommen
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Nydelig hjemmeside. Jeg tror dog ikke jeg ville være kommet til andet end indgangssiden, hvis det ikke var på grund af din opfordring til at se på den (eller det havde været en side, jeg var meget interesseret i). Navigeringen til næste side ligger på min skærm (1024 x 768) så det er nødvendigt at scrolle ned for at vælge sprog (valget er ret let nu). Så jeg skal lave to aktiviteter for at undersøge om siden er noget for mig, og så har du tabt mig og mange andre brugere.  Når jeg har valgt dansk, så får jeg bunden af næste side. Hovedproblemet med scrollning er nok al den luft i toppen af siden.
 
Nok mest kommentar til Flash generelt: Jeg har ikke noget imod Flash, hvis det bliver brugt til noget vigtigt. Det kan være interaktivitet (fx afprøvning af mobiltelefoner) eller hvor det er meget vigtigt at have fuldstændig kontrol over præsentationen. Hvis der ikke er den slags argumenter, så synes jeg mere det kommer til at ligne effeker. Og jeg kan ikke helt se, at Flash er en nødvendighed på jeres side. Men det er min rent personlige smag.
 

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det meste er blevet kommenteret. Rent design mæssigt er den lækker, rigtig lækker!

Men det der belastende er scroll i siden, få det væk.
 
Lave flashen kun i den størrelse der passer til en 800x600 skærm. Sæt den i en tabel der er 100% høj og 100% width og så centrer den. Baggrunden sætter du så som baggrund i tabellen og beder den centrere den og kun gentage den én gang. Så burde du slipper for det.
 
Det andet er for belastende, ingen grund til den unødvendige scroll. Du kan også helt droppe de streger i baggrund, synes jeg ikke rigtig passer ind og ville være lige så pænt, eller pænere uden.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

 
1. Jeg synes det tager lige lovligt lang tid at loade siden - det er et irritationsmoment for mange.
2. På min skærm er "et" i "lanceret" forsvundet - der står "lancer"
3. Hvorfor skal jeg vælge om jeg vil se siden på dansk? kan jeg se den på andre sprog?
4. knappen hvor man vælger sprog, er over dobbelt så lang som det man kan se (altså hvis du trykker på den sorte bggrund 3 cm længere til højere end der hvor der står dansk, kommer man stadig videre)
5. det er irriterende at man skal scrolle - både op og ned og til siden.
6. "sound on" knappen - jeg kan se man kan slå musikken fra, skal det ikke stå der, eller skal kunden selv regne ud at man slår det fra ved at klikke på "sound on"?
7. Det er næsten umuligt at se at jeres mailadresse er kontakt(a)postallo.dk i bunden.
 
Dette var blot nogle strøtanker - de er måske lidt negative, men du får ikke så meget ud af at jeg klapper dig på skulderen.
 
Held og lykke med det.
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu arbejder jeg jo primært med PR og eventmarkedsføring, så det naturlige jeg faldt over var, at I lægger pressefotos ud som zip-filer. Det går ikke, eftersom journalister, som er dem der skal hente filerne, som regel ikke har et zip-åbner programmet liggende. De foretrækker jpg til online omtaler og eps til trykte medier, så det bør I i hvert fald ændre...
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
I lægger pressefotos ud som zip-filer. Det går ikke, eftersom journalister, som er dem der skal hente filerne, som regel ikke har et zip-åbner programmet liggende.


Det er indbygget som standard i windows XP at du kan udpakke en zip fil i højreklik menuen... Men jeg ved selvf. ikke om journalister er klar over det...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dels bruger de ikke alle Windows XP og dels ved de det ikke alle sammen. Og der er jo ingen grund til at gøre det mere besværligt for dem :-)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Samme kommentarer som flere af de øvrige:
 
* Laaaang tid om at loade (selv på en hurtig forbindelse)
* Hvorfor skal man trykke på "Dansk"? - ventede først og klikkede så forskellige steder på indgangsiden.......
* Kan ikke på indgangssiden se hvad i sælger (vi gættede også på køkkener....)
* Musikken er irriterende efter kort tid (kunne evt. være rigtig lav i 10 sekunder, og så fade ud?)
* Svært at se løsningerne/produktet - måske flere billeder af produkterne/PCerne (ikke miljø-billeder) kunne hjælpe ?
 
...er slutbrugere (fx. køkkenkøbere) en målgruppe?
...har itænkt på at alliere jer med en designer?
  
...men i øvrigt: generelt en lækker side
 
 
 
 
 
Martin
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er flere der har nævnt hvorfor man skal vælge dansk. Det er naturligvis fordi at hjemmesiden på nuværende tidspunkt er ved at blive oversat og at der inden længe vil komme engelsk frem også
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de kanone indput fra jer allesammen. Alle har været brugbare og langt de fleste er allerede implemateret i hjemmesiden som idag er blevet lagt ud til offentligheden.

 
Takker endnu engang for hjælpen.
 
Skulle nogen falde over en enkel ting mere er I stadig mere end velkommen til at skrive.
 
Som en ekstra tak for hjælpen vil jeg nu oprette en ny tråd under "jeg har et godt tilbud til dig" hvor jeg vil give alle aminoer rabat på køb af en af vores løsninger.
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)