Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se yngre ud og tjen penge!! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen,   

Vi er nye her på Amino  Er du rigtig klog..  her er mange timers spændende læsning!!

Vi bor på solkysten i Spanien og arbejder med anlægning af haver og salg af palmer til Danmark.

Vi har også en lille ”internet butik” hvor vi sælger Virtuel VISA kort – 100 % anonyme, denne ”butik” er vi meget glade for og er i gang med at opdatere og udvide med flere sprog.

Min kone Jonna ville gerne have nogle oplevelser og gerne med mulighed for at tjene lidt EURO, så hun (vi) er startet i det nye firma Rejuvenate World Wide ( http://www.rejuvenateworldwide.com/ ) – Kender I det??
 I hvert fald så er de mennesker vi har snakket med her på kysten (Englændere, Tyskere, Hollændere ovs) er meget positive over for produktet – Men hvordan er det i Danmark???  Det kunne være sjovt at udveksle erfaring med andre Danskere der er i dette firma.   

Varme hilsner

Jonna & Carsten

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:51

Hmmmmm..  Er der slet ingen der arbejder med Rejuvenate??!!   Lad os høre fra jer

I sidste uge kom der 300 nye Distributører til, og i de sidste 3 uger fra dørene blev åbnet for prelaunch er der allerede blevet tilmeldt over 4000 distributører…

Det er et let produkt at ”sælge” – Mange vil gerne pleje deres udsende, og det gør da heller ikke noget at ens hud kommer til at se yngre ud…

De fleste distributører kommer fra USA, men flere og flere bliver registret world wide -  Tyskland, England, Thailand, Korea, Kina, Canada, Australien, Holland, Spanien og Danmark skal da også nævnes, selv om jeg tror at det er meget få der kommer fra Danmark.

At være blandt de 10.000 første i sådan et firma, med sådan et produkt, er en mulighed man ikke skal lade gå fra sig.

Jeg kan lige nævne at den officielle åbning er 1. Sept. 2008

God week-end
Jonna & Carsten

jonna@europa-mail.net
carsten@europa-mail.net

http://www.rejuvenateworldwide.com/

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:05

At være først med endnu et "me too" produkt har ligesom ikke den helt store effekt - alle erfaringer indenfor Network Marketing branchen viser - og vil i al fremtid vise - at man skal vælge selskaber som har overstået de første hurdles, de første babysteps - selskaber som er mindst 3-5 år gamle, har unikke produkter, som et eller andet sted har sat standarden - eller blot er lidt mere end bare "me too" produkterbaseret - så er sandsynligheden for succes og en langsigtet tænkt forretning langt større.

Dog skal jeg ikke tage det element ud der også ligger i spændingen omkring at være ren pionér - men det er ganske, ganske få mennesker som er i stand til at kapere, at følge til dørs. Og SLET IKKE MLM-ryttere.

Mvh.

Lazer

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:43
Hej Jeg var inde og se på siden - det virker som lidt at der opbygges en "hype" omkring forventning til produktet. Er produktet dokumenteret, er det på markedet i andre lande nu? En flot hjemmeside hjælper ikke meget med mindre der er substans bag produktet i kraft af test og dokumentation. Jeg vil meget gerne se noget test og dokumentation på produktet Mvh Kiel
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)