Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:48

Hmmm, jeg er ikke så vild med nogen af dem...

Derudover, kan siderne  ikke engang valideres, heller ikke den reference din kæreste har på forsiden...

Der mangler nogen helt basis koder, for at det kan siges at være en html side...

Desværre synes jeg at begge er en ommer....

Hvis man skal lave hjemmesider for andre, må minimum være at det i det mindste kan valideres... så designet ser mest muligt ens ud i diverse browsere....

Sorry...

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:19

Bryder mig ikke om nogle af dem de bærer i mine øjne præg af for meget hobby virksomhed til at jeg benytte af tilbuddet. Har lidt problemer med at svare da jeg bliver logget ud hele tiden

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:20

@ Heidi

Jeres sider er ikke saerlig gode. Enig i at din ide er mere overskuelig, men den mangler "kaerlighed", dvs en personlighed. (desuden skal du oeve dig i at resize billedere.)

din kaerestes har dog personlighed (ikke saerlig meget dog), men er mindre overskuelig.  min ide er at i maaske samarbejder, og faar en blanding mellem dit sygeligt minimalistisk design og hans drengeroevs "dirty" design.

Hvis i vil vaere pro webdesignere, skal i dog foerst laere at bruge HTML rigtigt foerst. Check www.w3c.com for at validere jeres side, og evt join et forum (www.designerstalk.com) og faa nogle hints.

@ Lone 

Hvordan kan du snakke om at deres side ikke er korrekt opbygget naar din side er i FLASH! Tviler paa det er saadan at Bernes-lee vil have websider ser ud. Google WAI. Og dine refs er i <table> ... HELLER ikke saadan at sider skal saettes op. Du burde google hvad man bruger xHTML til fordel for HTML.

/jcharnley 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:09

jcharnley:

@ Lone 

Hvordan kan du snakke om at deres side ikke er korrekt opbygget naar din side er i FLASH! Tviler paa det er saadan at Bernes-lee vil have websider ser ud. Google WAI. Og dine refs er i <table> ... HELLER ikke saadan at sider skal saettes op. Du burde google hvad man bruger xHTML til fordel for HTML.

/jcharnley 

Ja der var du hurtig... min side er lavet i FLASH..

Ved godt det ikke er søgemaskinevenligt, men jeg er under uddannelse og afprøver de nye ting jeg lærer, og hermed også Flash..

Ja, mine referencer er lavet i tables, det er nogen gamle referencer, jeg har ikke haft tid til at opdaterer med nye referencer lavet korrekt kodede i XHTML og CSS...

Men tak fordi du henledte min opmærksomhed på det..

Må nok lave min side om, væk fra Flash som er meget besværlig at opdatere.. også derfor mine nyeste referencer ikke er på...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)