|
Jeg er ret overbevist om at der er en del Aminoer med som bor udenfor Danmark - saa lad os lige lave en yderst videnskabelig undersoegelse hvor man skriver det naeste nummer i raekken og hvilket land man er med fra. Det kunne jo maaske ogsaa vaere at man kunne faa nogle interessant lande-lokale kontakter ud af det!
Jeg starter hermed listen med mig selv:
1. Brasilien |
Hvor mange udlands-Aminoer er der?
|
|
Hej alle med-udlands-aminoer! :) Hvis I ikke allerede har gjort det, så skynd jer at skrive jer på denne liste! Hvis I skal have hjælp, så sig bare til. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Nu er jeg ikke blot udlands-amino, men også helt ny bruger her på siden, så jeg er ikke helt med på hvordan jeg selv s¿tter mig på listen, men her er i hvert fald noget info: Esben Kalh¸j, Letland. |
Esben Kalhøj, Letland
|
Velkommen til Amino |
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Tilfoej mig endelig listen under Belo Horizonte, Brasilien. Faa endelig din liste distribueret ud saa folk der har brug for en kontakt ved hvor de skal lede. |
Simon S Larsen Purchasing analyst
|
Hej Simon Listen ligger på Aminos wiki: http://www.amino.dk/wiki/index.php?title=Internationale_Aminoer Du kan sagtens tilføje dig den lige dér. Hilsen Anders |
Bliv gratis medlem