Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Junknet.dk - Ny spil side!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Så er jeg langt om længe blevet færdig (næsten) med min hjemmeside Junknet.dk. Det er en side som der findes så mange af, nemlig en spil side med masser af spil (kommer med tiden, der er ikke så mange nu).

Hvad synes I? 

Junknet.dk
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 18:05

i får lige et link i kan klikke på ;)

http://www.junknet.dk

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 18:07
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 18:09

Det skal måske lige nævnes at med "næsten" menes der at der er nogle funktioner/link der endnu ikke er aktive ;)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:10

Dejlig overskuelig side. Den skal nok blive til noget. Jeg undrer mig dog over, hvorfor du linker til dine konkurrenter?

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:49

Tak !

Det kan godt være at det bare er mig der ikke fatter noget af SEO, men jeg har hørt at det er godt at linke til andre sider med det samme indhold som en selv. Er det mig der er helt forkert på den??? Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at lade dem blive hele tiden, kun indtil siden er kommet ordentligt igang. Så kunne jeg evt. ændre dem til partnere, hvor de så også har mit link på deres side.

Endnu engang tak for de pæne ord ;)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:13

Junknet.dk:

Det kan godt være at det bare er mig der ikke fatter noget af SEO, men jeg har hørt at det er godt at linke til andre sider med det samme indhold som en selv. Er det mig der er helt forkert på den??? Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at lade dem blive hele tiden, kun indtil siden er kommet ordentligt igang. Så kunne jeg evt. ændre dem til partnere, hvor de så også har mit link på deres side.

Det får du ikke det store ud af - det er den anden vej, links fungerer ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)