1) Grundlæggende set kan jeg slet ikke se at der er tale om plagiater, og selv hvis man mener der er det, hvori består så beviset for hvem der plagierer hvem? Der skal sgu lidt mere kød på sådan en historie hvis den skal holde vand. Jeg vil gerne understrege, at jeg på ingen måde er tilhænger af direkte plagiater, og da slet ikke kopiering af andres ophavsretsbeskyttede materiale, men det kan jeg bare ikke se der er tale om her.
2)
Google har, som eksempel, godt 23.000 danske websider indekseret, der alle benytter frasen "
kaffe på kanden" - så igen, hvem plagierer hvem?
3) At der optræder 1 skjult
link på en tilfældig side kan du ikke bruge som bevis for en skid. Jeg kunne jo f.eks. lave et skjult link til DIG - er du så ansvarlig for det? Naturligvis ikke. Der hvor skjulte
links bliver et stort problem, og det er det min artikel som der henvises til ovenfor handler om, er når kunder bliver bedt om at tilføje disse links på DERES sider uden at blive oplyst om den forøgede risiko for udelukkelse af søgemaskinerne det giver. Prøv at se på sagen igen - det er LIGE præcis det Concept Interest gør. Jeg havde egentligt ingen intentioner om at hænge dem ud, men når mine artikler misbruges af folk der ikke gider læse dem ordenligt bliver jeg jo nødt til det. At Concept Interest på den måde, spænder ben for den optimering hos deres kunder de er hyret til er efter min mening 1000 gange værre end selv det værste plagiat - de ØDELÆGGER simpelt hen de kunders forretning som har betalt for det modsatte. Fy for satan, siger jeg bare. Jeg kan naturligvis tage fejl - Concept Interest kan jo have oplyst deres kunder om at disse
links øger risikoen VÆSENTLIGT for at deres
website bliver slettet af alle søgemaskinerne, men jeg tvivler stækt på det. Hvem ville sige ja til det, når det INTET gavner kunden selv? Men de er langt fra den eneste seo-virksomhed der laver den slags, og som sagt kan det være jeg bliver presset til at offentligøre flere af dem, hvis det er det der skal til for at sætte tingene i det rette perspektiv.
Næhh, du - hele denne tråd STINKER af simpel brødnid fra et par mavesure tabere.