Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Namebelts afsættes.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et restlager af bogstaver, rammer og bælter til de populære namebelts. Er der nogen der kunne have interesse i disse? Vi har også rester fra det gamle originale system!!! Jeg har ikke optalt emnerne endnu, men gør det gerne hvis nogen har seriøs interesse.

Bælterne kan enten sælges fra en butik eller på bestilling over nettet. Eventuelt vil de også være gode som en marked / byfest vare.

Et samlet bælte vil typisk kunne sælges for 349,- med en god advance.

http://bling.ee/pood/images/namebelts.jpg 

MVH. Anders Malmros, KCL's Boutique

Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 13:01

Så er alt i systemet optalt, og giver følgene resultat. Der er taget udgangspunkt i detailpriser.

Art. Stk á Sum
Bogstaver 2576  kr    9,73  kr 25.065,60
Bælter 138  kr  29,84  kr   4.117,92
Rammer 485  kr  34,37  kr 16.670,12
Subtotal  kr   45.853,64
MOMS  kr   11.463,41
Total  kr   57.317,04

Til de interesserede sender jeg gerne komplet stykliste samt denne prisberegner der giver et overblik over advance ved salg, her med teksten "DOPE" som eksempel:

Prisberegner
Ord:    DOPE  kr      103,13
Salgspris  kr      350,00
Avance 3,393672431
Profit  kr      176,87

Om selve systemet er at sige at det er utroligt nemt at komme i gang med, da det ikke kræver den store ekspertise at samle, og kun kræver en enkelt skruetrækker på udstyrssiden

Så brænder du for at komme i gang med at sælge Namebelts til dine kunder? Send mig en mail, så hjælper jeg dig igang med det hele.

MVH Anders

Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 16:52

Tilbudet gælder stadigt. Jeg giver gerne et godt tilbud til den interesserede!!! Wink

Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:48

Hej Anders

Nu står jeg godt nok ikke og skal bruge nogle bælter men jeg syntes lige at jeg vil sige til at dit tilbud måske ikke er så fantastisk.

Nu er det jo et restparti du har så historien fortæller ikke noget om hvordan man får yderligere ting til videre salg og hvad prisen så eventuelt er.

Men for sælgeren på f.eks. et marked er loftet jo salget af de 138 bælter da resten af dimserne jo hører til salget af disse. Det betyder at man kan sælge 138 stk med ramme og hvis man går ud fra gennemsnittet er 5 bogstaver per navn giver det en salgs på, som du siger 350*138= 48,300 kr. Disse dækker ikke udgiften til dig.

Men tilbage er 347 stk rammer af 34,37 = 11,926 kr og 1886 stk bogstaver a 9,73 = 18350 kr. Ulempen ved disse er at de ikke er noget værd uden yderlige indkøb.

Din beregning bygger på at man skal kunne sælge alt eller går profitten til at finansiere resten der er tilbage og det kan den jo ikke i dette tilfælde.

Tilbud bør måske revideres eller suppleres med bælter i det mindste til at alle rammer kan blive sogt. Jeg ved det ikke men jeg tror denne er svær at sælge

Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 14:28

Hej Sandgaard.

Tak for dit indlæg. Jeg kan læse fra det at der er nogle detalier jeg måske har gået for hurtigt over, og jeg svarer da også gerne på spørgsmål, hvis nogen har nogle.

Det er naturligvis muligt at suplere op på bælter, bogstaver samt rammer til systemet. Der er flere grossister på netop dette system, blandt andet http://masterdis.de http://NAMEBELTS.CH, skriv til dem for at få et retail login

Indkøbsprisen ligger til grund for den oversigt jeg har fremsat, og giver der med også et indblik i hvor meget det koster at vedligeholde systemet. Vi har selv handlet med masterdis.de samt en levenrendør i Jylland, vi desværre ikke længere har kontakt med.

Spænderne passer på mange bælter, da de har et simpelt system til at sætte det fast med, så spændene kan også sælges helt uden bælte.

Den rette køber vil sandsynligvis være en der allerede har systemet og ønsker en billig op suplering til dennes lager, eller en der ønsker at komme igang med at sælge namebelts, og har brug for et godt tilbud at starte det op på.

I et system som namebelts, kan der opstå mangel på nogle bogstaver og overflod af andre, da det er temmeligt svært at forudsige hvilke ord kunderne vælger at præge deres bælte med. Derfor er det en god idé at bestille de bogstaver der går godt hjem løbende, så man ikke løber tør og må skuffe en kunde.

Jeg håber at få et rigtigt godt bud fra en interesseret køber, og for at imødekomme dette tilbyder jeg nu det hele med 20% rabat i forhold til indkøbsprisen.

Art. Stk á   Sum
Bogstaver 2576  kr         9,73  kr 25.065,60
Bælter 138  kr       29,84  kr   4.117,92
Rammer 485  kr       34,37  kr 16.670,12
Subtotal  kr 45.853,64
Rabat -20%  kr  (9.170,73)
MOMS  kr   9.170,73
        Total  kr 45.853,64

Med dette tilbud kan man så, ved at sælge 138 bælter, få et overskud på kr 2.446,36 Det er altså UDEN suplerende varelager, og dermed betaler systemet så at sige sig selv. :)

MVH Anders

Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 11:46

Er der nogen der vil give et bud på det hele?

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 01:21

Jeg kunne godt være interesseret men skal lige skaffe kapital til det ;D

Er der også det jern med til at lave bogstaverne eller hvordan sættes det sammen?

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 12:54

Det er faktisk forbløffende nemt at lave:

1) Udfra det ord din kunder vælger at have stående på bæltet, vælger du en ramme i den rigtige størrelse.

2) Find de bogstaver du skal bruge.

3) Læg bogstaverne i rammen.

4) Rammen skrues sammen med 6-8 skruer, herved sidder bogstaverne fast.

5) Bæltet knappes på.

Og det er så det. Har man ordenssans, så alle ting ligger lige for, tager det ikke mange minutter når man først kommer ind i rutinen.

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:11

okay jeg skal lige se om jeg kan få det finansieret, samlet køb hvad koster det så ca pr. bælte , altså alle dine??

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 13:28

Jeg har lavet en beregningsmodel som tager udgangspunkt i de detailpriser jeg har skrevet, -20% i "amino" rabat. Det giver følgende med et bælte på fem bogstaver og en prispå 299,- Har du en butik, kan du sagtens sælge dem til 349,-

Prisberegner        
Ord: BLING  kr       90,29
Salgspris  kr      299,00
Avance 3,31
  Profit        kr       148,91

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)