Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMINO.dk til DHL-stafet - 5/9-2008

Side 7 ud af 11 (106 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt-til-din-fest.dk:
Alternativt skal du i højere grad løbe i intervaller......altså løbe på 80-90% af maks, og så ned i tempo....Du bestemmer selv hvor lang eller kort......Bare prøv at skift så ofte du kan.....Det giver også rigtigt godt på kondien 

Juhu... løb 5,4 km i dag på en ½ time, intervel hvor jeg skiftede mellem 13-14 km/t og ned mod 6 km/t når pusten skulle genvindes Big Smile
Nu håber jeg så bare, at jeg kan holde det samme niveau ude i naturen hvor løbebåndets små features ikke presser mig til lige at nå et bestemt punkt.

Er der råd fra eksperterne omkring hvad der er godt at medbringe til sådan et arrangement - ud over sine løbesko :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Er der råd fra eksperterne omkring hvad der er godt at medbringe til sådan et arrangement - ud over sine løbesko :-)

Et samuraisværd eller lignende til at banke de stavgængere ned der går i vejen for dig! Devil (Jo, stavgængere går DHL-stafet og gerne i flok...)

~
Anja

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep Hey,

Sorry - der er bare så super travlt i det lille webbureau på Svanevej.

Men vi mangler 7 deltagere pt. - er der virkelig ikke flere Amino'er der vil med ud og jokke lidt fælledparken? Du er selvfølgelig også blot velkommen til at tage en øl med os.

Prisen er forsat kun 225,- inklusiv løb, teltplads, øl og mad.

(2 hvis vi slår lidt hold sammen)

Men status er følgende:

Vi mødes klokken 16.30. Starten går klokken 18.00

  • Madkurv - i prisen er inkluderet en madkurv, hvilket betyder at grillen umiddelbart er droppet.
  • Drikkevare. Der er skudt 4 kasser øl i legen af Anders fra JumpB, men du er velkommen til at spæde op med juicekartoner og energidrink.
  • Teltet er placeret i blok 36 - http://www.stafet.dk/cms/index.php?id=185. Dog vil der også være fine bannere fra MediaMouse

Ses fredag.

Fakturaer skal I nok få ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Sand:

@Kristian: Anette spørger, om der er brug for noget pastasalat eller noget andet til løberne. Hun nægter stadig at tage den sidste tur på mit hold Big Smile

Nu må hun stramme sig lidt op! Men umiddelbart er der jo madkurv inkluderet. Men hvad med en velkomst energidrink?

Jonathan Sand:

Kristian: Hvor hurtigt løber du dine 5 km?? Duckyard har været samlet som hold længst, så de er nok i super-form. Star

Ja jo - målet var jo omkring de 17 da jeg satte dette igang. Og var også for 1½ måned nede på 18.25, men ja - der er gået sommerferie i den. Og idag bestod træningen på kontoret i pandekagespisning. Men under 20 håber jeg da på.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Sand:

Ja alle på klemmesamler af 3. grad skal sørge for at have bundet sine snørrebånd ordenligt, fordi vi skal klart vinde over de andre Aminohold. Stick out tongue

Kristian: Hvor hurtigt løber du dine 5 km?? Duckyard har været samlet som hold længst, så de er nok i super-form. Star

Dbh
Jonathan

 

Det skal ikke være nogen hemlighed at duckyard tærner hårdt til staften. Det er både morgen og aften vi træner løb eller skifte af stafet (det kræver meget teknik). Her er dog lige et lille billede fra dagens træning:-)

 Pandekager hos Duckyard

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I bliver da umulige at slå af pinden.
I går løb jeg mine 5 km i 36 graders varme, det var sgu ikke så sjovt.
Pisse ærgeligt at jeg ikke kan komme med, når nu jeg er i god form :-)
Nå, men velbekomme.

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Sørensen - cygnet:

Ja jo - målet var jo omkring de 17 da jeg satte dette igang. Og var også for 1½ måned nede på 18.25, men ja - der er gået sommerferie i den. Og idag bestod træningen på kontoret i pandekagespisning. Men under 20 håber jeg da på.

Ja så hurtigt har jeg ikke tænkt mig at løbe, da DM kommer lidt i vejen. Men en et sted mellem 20-21 min kan jeg vist godt klare uden at min træner bliver alt for sur på mig. Big Smile

Dbh
Jonathan

Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt-til-din-fest.dk:

Så har jeg skaffet en sidste mand til holdet. Han hedder Christian Ebbe, og er i superform.

Jeg skal bare have regningen for ham



Sådan ! Yes

Dbh
Jonathan

Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Sand:

Kristian Sørensen - cygnet:



Hva er nu det ?? føler Duckyard at de også har brug for et 2. hold? 

Dbh 
Jonathan

Jeg tror udelukkende vi har lavet et 2.hold er for at der skal komme lidt konkurrence, da det står klart at med vores kost plan ( se overstående billed ) og løb optil løbet vil bringe os sejren :)

Mvh Benjamin

 

Side 7 ud af 11 (106 indlæg)