Min nye hjemmeside og blog på www.larshalskov.dk er blevet et produkt af mig selv, hvilket som udgangspunkt var meningen. Som forretningsudvikler og marketingekspert er mine kompetencer imidlertid bredt funderet, hvilket sikkert for nogen kan skabe et upræcist billede. Jeg er derfor meget interesseret i at modtage kritik af struktur og indhold. Især på hjemmesiden, der har eksisteret 2 måneder. Bloggen er lige kommet på i dag. På forhånd tak :-) Lars |
Jeg har set på din side, og jeg skal indledningsvis sige, at jeg ikke er ekspert på området, så læs kommentarerne "den almindelige læsers oplevelser"-kategorien:
Det er en fin side, som jeg brugte længere tid på, end jeg troede, jeg ville, da jeg klikkede ind. Jeg kan godt lide strukturen, og siden er overskuelig. Jeg synes ikke, der mangler fokus, man er ikke i tvivl om, hvad du vil og kan. Og det er vel meningen. Der er nogle få tryk/stavefejl, som kunne rettes, men de er meget få, jeg tror de fleste slet ikke vil se dem.
Den måde, du beskriver KISS på, fik mig til at tænke: Nå, nå... og tjekke efter i wikien, fordi KISS jo er et omend ikke almindeligt anvendt udtryk så dog heller kke ukendt. Du har bare tvistet det lidt. http://en.wikipedia.org/wiki/KISS_principle. Men ved første gennemlæsning virker det, som om du tager lidt patent på udtrykket, selvom det nok ikke er din mening. Personligt ville jeg fjerne det sidste S, idet du jo ikke går ud fra, at vi potentielle kunder er dumme, vel? Det er lidt for smart, og smarte koncepter, kasser, powerpoints og bulletpunkter er ikke lige mig.
Jeg har en hammergod bestyrelse, hvor der både er innovationsfolk og salgsmennesker med. Men hvis jeg havde huller på det område, ville jeg kunne finde på at kontakte dig for at høre lidt mere. Mest fordi jeg fornemmer, at der nok er lidt mere sjæl i det hele end hjemmeside og blog viser lige nu, og det er jo den energi, der rykker, og så må man jo sige, at du har opnået et godt resultat med mig, når jeg ender med at tænke sådan...
Held og lykke med det hele.