Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Kristelig Fagforening - Godt eller skidt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/5/2006 11:39:43 AM Forfatter: Martin Thorborg Det er sgu meget sjovt at man kan sidde på færgen mellem Odden og Århus og se afstemningen jeg skal bruge om et par timer udvikle sig. Hurra for hotspots til lands og til vands :-) Dbh Martin

Ja, der er sket meget siden dengang i 90''erne hvor man sad med sit 9.6kbps modem, og ens forældre råbte op om, at de skulle bruge telefonen

mvh Carsten

PS: Jeg elsker mit 3G mobildatakort - ikke fordi jeg bruger det så meget, men fordi jeg KAN være på nettet på Lars Tyndskids mark hvis jeg har behov for det.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:14
Dato: 4/5/2006 11:55:36 AM Forfatter: Carsten Jacobsen

Dato: 4/5/2006 11:39:43 AM Forfatter: Martin Thorborg Det er sgu meget sjovt at man kan sidde på færgen mellem Odden og Århus og se afstemningen jeg skal bruge om et par timer udvikle sig. Hurra for hotspots til lands og til vands :-) Dbh Martin

Ja, der er sket meget siden dengang i 90''erne hvor man sad med sit 9.6kbps modem, og ens forældre råbte op om, at de skulle bruge telefonen
mvh Carsten
PS: Jeg elsker mit 3G mobildatakort - ikke fordi jeg bruger det så meget, men fordi jeg KAN være på nettet på Lars Tyndskids mark hvis jeg har behov for det.

Med dit 3G mobildatakort, Carsten, kunne du jo have KØRT Martin lige til døren - mens hans surfede løs fra passagersædet ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:46
Jeg har været medlem af Kristlig Fagforeningfor selvstændige - og de kunne bidrage med – ingenting!

Når jeg ringede for at få svar på spørgsmål, var der aldrig nogle der kunne svare.

De reklamerede for deres aktive forening - men igen bidragede de med absolut ingenting. Alt hvad jeg fik fra dem var et par nyhedsbreve på mailen.

Jow og et kursus for folk der overvejer at blive selvstændig!!!!

Så jeg meldte mig ud efter at have givet dem en chance på mere end et par år. Så ringede de til mig for at fortælle at NU lavede de nogle nye tiltag - øhm forsent ...

Jeg er medlem af ASE, der kan jeg idemindste få personlig kontakt og kvalificeret svar.

Faktisk var jeg tidliger medlem af Krifa inden jeg blev selvstændig, der var billedet det samme, ingen kvalificeret svar på spørgsmål.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)