Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med din ærlige mening om SEOkursus.dk.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop åbnet hjemmesiden www.seokursus.dk til folk som vil lære, hvordan man søgemaskineoptimerer sin hjemmeside. Vil meget gerne høre din mening om SEOkursus.dk og om selve idéen med konceptet + høre din mening om design og brugervenlighed. Du må også gerne fortælle, om det er en side, du som iværksætter kunne finde på at benytte.

– Ser frem til en masse feedback Smile

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:55

Hej! 

Det er en fin side! Jeg har dog en lille bemærkning. Måske var det en mulighed at man logger ind automatisk når man har bekræftet sin e-mailadresse. Jeg blev lidt irriteret over at jeg skulle taste mit kodeord 5 gange for at få adgang til de lukkede brugersider. 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:36

Hej Torbjørn.

Det ser rigtig spændende ud.

Jeg har lige tilmeldt mig.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:11

Hej Torbjørn.

Flot ide! Du har lavet er en meget overskuelig og forståelig introduktion til SEO. Især til de mindre teknisk orienterede, som prøver at få deres første webshop op at køre, vil dette være en stor hjælp.

Der er ikke meget nyt indhold til dem, der allerede kender "the basics" indenfor SEO. Det kunne være rart med en anden PDF til de mere avancerede. Eller måske en samling af kvalitative links.

Jeg er meget imponeret med dit design. Siden er overskueligt og virker professionelt. Især den måde du bruger youtube videos på kan jeg godt lide; dem kunne du næsten bruge endnu mere, fordi konceptet virker godt. Dog er jeg enig med Martin, at det hele med konto oprettelse, email bekræftelse, etc. skal streamlines, for at fjerne den eneste svage punkt i site design som jeg ikke syntes var godt lavet.

Congratulations on a job well done!

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 07:31

Kanon idé, jeg er straks hoppet på bølgen.

God vind med siden Yes

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 20:01

Tak for al jeres feedback Smile

Med hensyn til oprettelses-proceduren vil jeg se, om jeg kan gøre det mere simpelt på en eller anden måde... Skal lige hitte ud af hvordan det kan ordnes i hjemmesidesystemet. Gerret - god ide med en pdf til de mere avancerede Yes det vil jeg kraftigt overveje at lave på et tidspunkt, – indtil da vil jeg tilføje nogle nyttige links og ressourcer løbende.

Videoerne kommer der flere af den kommende tid, – har netop lagt en film mere ind under lektion 4.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:45

Hej Thorbjørn, har lige læst din pdf.. og det er imponerende arbejde..

Jeg vidste godt det meste i forvejen, men godt at få det opfrisket..

Og så var der også noget jeg ikke var klar over, så en rigtig god start guide...

Synes også om dit design, og brugervenligheden er i top, du  formulerer dig godt..

Jeg synes alt ialt at det virker yderst proffesionelt... :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:03

rigtigt flot design og jeg har da allerede tilmeldt mig dit gratis kursus.

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 14:50

Tusind tak alle sammen for jeres tilmeldinger og feedback – både herinde og på mails.
Den slags er uvurderligt i en opstartsfase Smile

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:30

hahaha niiiiiiiice! :D fed ide med opstarts youtube.com <embed>. god ide.

. rigtig rigtig simpel over overskuelig.

. og godt at se CMSMS blive brugt, FED cms system

. din menu er lidt kedelig, men den virker

. dine inline < a > har bare standard farve. Kunne maaske vaere fedt med:

a {background:transparent; color: #FE6700; }

a:hover {background:FE6700; color: #444; }

(note har ikke checket det, bare en ide, ved ikke om kontrasten passer.) 

. dine knapper, som fx < img src="uploads/images/s.gif" alt=" " > er ikke saerlig SEO venlig, eller Accessbility. min menning er at intet tekst skal vises i et img, ogsaa i detmindste med en alternativ tekst paa.

. du har "laes mere her" i din meta tag??

/jcharnley 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)