Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Nyhedsbrev nummer 6

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har Amino fået en lille ny.

Amino Lokalebørs er i dag gået rigtigt i luften og vores ambition er at lave Danmarks mest effektive og hyggelige formidling af kontorer, butikslokaler, kontorpladser, lagerlokaler og produktionslokaler.

Så har du et kontor til overs, en butik du vil af med, eller bruger du kun halvdelen af dit lager, så find fluks en lejer på Amino Lokalebørs.

Hvis du ikke lige står og har noget at udleje og du bor godt og fint, så vil vi blive meget glade hvis du vil kigge ind på servicen og komme med dine gode ideer og input, for det er kun sammen med dig at vi bliver bedre.

Du finder den lille ny her.

De bedste hilsner
Amino

Martin Thorborg

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:38

Jeg havde fornøjelsen af at oprette en annonce nogle minutter før du smed dette indlæg, og jeg faldt over et par uhensigtsmæssigheder.

Jeg satte markering ved "Nej" ved "Fritaget for moms?", men da jeg gemte, stod der "Ja" på annoncesiden. 

Da jeg rettede det til "Ikke angivet", forsvandt det fra sitet - desværre blev "Ledigt fra" nulstillet ved denne ændring, så pludselig var vores lokaler ledige fra i dag. 

Bortset fra det fungerer det rigtig godt! Har nogen interesse i dejlige kontorer i København V, er annoncen her. :)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:39

Nåja, og så ville det være super hvis man havde mulighed for at klikke på mine fine billeder og se dem i større opløsning. :) 

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:27

Hej David,

den funktion er lige på trapperne - vi har gemt dine originale billeder og det vil snart blive muligt at se dem større.

Mvh
Claus // Amino

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:27

Hej David

Tak for din feedback - det er super. Jacob og Claus arbejder på at løse fejlene lige nu!

Kom endelig med mere hvis I falder over noget.

~
Anja

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:19

David Mc Nally:

Nåja, og så ville det være super hvis man havde mulighed for at klikke på mine fine billeder og se dem i større opløsning. :) 

Det kan man nu - igen tak for forslaget og kom endelig med flere gode idéer, det er altid rart at få feedback :)

Dbh
Claus

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)