Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokale/kontorplads søges....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Billigt mindre kontor eller kontorplads søges. Ét af disse steder afhængig af hvor attraktivt det kan tilbydes. :) Enten i Nordsj. omkring Helsinge eller Allerød. Eller i Søborg eller Kbh Ø eller K. Mvh Simon
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:26

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 12:24

Hej. Hmmmm jeg har nok brug for et sted, hvor jeg også kan slæbe ringbind osv. med fra mit eksisterende kontor og kontormøbler.  Men tak. tak.

Fra Snekkersten
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:49
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:10

4 kontorpladser til leje i Bredgade, København K - 1.500,- pr. plads

I vores kontorfællesskab fremlejer vi lige nu 1-4 arbejdspladser i stort separat kontor.
De 4 pladser er placeret i et ca. 35m2 stort istandsat kælderlokale.

Husleje: 1.500,- kr/md eks. moms pr. plads.

Kontorpladsen består af et nyindkøbt arbejdsbord og kontorstol, reolplads og er inkl. alm. forbrug af el, vand, varme og internet.

Husets beboere er kreative selvstændige og it-folk.
Vi har et professionelt kreativt fællesskab, hvor vi er glade for at tage på arbejde hver dag.

Kontorfællesskabet er i alt 120 m2 og indeholder fordelingsgang, 3 lokaler, fælles toilet + thekøkken og et lille depotrum. Vi har en lækker beliggenhed på Bredgade lige ved Kastellet - tæt på Kgs. Nytorv Metro, Østerport St.og busserne 1A, 15 og 19 stopper lige ved døren.

Vi er Upfront Music, et musikbureau, der beskæftiger sig med booking, management, event-making og tourproduktion. Tag gerne et kig på vores hjemmeside for lidt mere info om os: www.upfront.nu
Det kunne være ideelt hvis du/I også arbejdede med kreative tiltag på den ene eller anden måde med henblik på evt. fælles projekter og samarbejde på kryds og tværs af virksomhederne.

Kunne det være noget for dig/jer så glæder vi os til at høre fra jer.

Kontakt Lotte Winther Hansen hos Upfront Music på 31 717 517 eller på lotte@upfront.nu

Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 15:13

Skindergade 15 har få ledige pladser:

www.skindergade15.dk

Det er centralt, lækkert og lige til at flytte ind i.

Vh Dorte Gro

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:47

Hej Simon

Hvis du ikke har fundet noget endnu, så prøv at kigge her.... http://lila.io/contact/office-space/ 

Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 10:00

rgha36:

Hej Simon

Hvis du ikke har fundet noget endnu, så prøv at kigge her.... http://lila.io/contact/office-space/ 

Flotte lokaler. Er I tilfredse med Jeres rengøring? ;)
/Simon
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:55

Hej Simon,

En af Agenthusets kunder er en Restaurant der ligger på Østerbro med stor underetage hvor der jævnligt udlejes til mindre erhvervsdrivende. Der er riglig plads til dine ting , bord mv og evt, også lagerplads.

Det ligger 5 min fra Østerport station og så har du mulighed for at inviterer dine forretningsforbindelser på frokost eller bare holde møde i en nyistandsat frokostrestaurant.

Er du interesseret så skriv til post@langeliniebroen.dk

V.H.

K.Svendsen, Partner Agenthuset

Agenthuset varetager Langeliniebroens marketingsæssige aktiviteter.

www.agenthuset.dk
Tilmeldt 17. Feb 06
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 12:41
AGENTHUSET:

Hej Simon,

En af Agenthusets kunder er en Restaurant der ligger på Østerbro med stor underetage hvor der jævnligt udlejes til mindre erhvervsdrivende. Der er riglig plads til dine ting , bord mv og evt, også lagerplads.

Det ligger 5 min fra Østerport station og så har du mulighed for at inviterer dine forretningsforbindelser på frokost eller bare holde møde i en nyistandsat frokostrestaurant.

Er du interesseret så skriv til post@langeliniebroen.dk

V.H.

K.Svendsen, Partner Agenthuset

Agenthuset varetager Langeliniebroens marketingsæssige aktiviteter.

Hej. Mange tak. Jeg skriver fra min mobil lige nu som kun vil modtage mail og ikke sende- Hvis du har en prisindikation, så må du meget gerne sende mig en besked via amino herom.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)