Jeg er godt igang med min webshop (CaseGear.dk). Hvad synes i er godt/skidt på sitet - Hvad kan gøres anderledes. Jeg er på jagt efter nogle idéer som kan fremme salget en smule, og lave websitet lækkert så jeg kan være med i konkurrencen om kunderne :) Varer kommer der mange flere af indenfor den næste måned. Vil lige have selve webshoppen 110% klar inden. PS... Takker for et lækkert forum - det er virkelig dejligt at læse her. |
Hej Jesper
Jeg er glad for at du kan lide debatten 
Nå nu til sagen.
* En lille beskrivelse af hvad du sælger på forsiden vil være fin.
* At tvinge folk til at lave en profil, vil nappe 50-60% af din omsætning. Jeg vil købe dine varer, jeg ønsker ikke nødvendigvis at være medlem. Andre jeg har hjulpet af med den slags, har oplevet omsætningsstinger på flere hundrede %. Så kan du evt. give det som tilbud når du har fået deres penge, men ikke før.

Nå nu til sagen.
* En lille beskrivelse af hvad du sælger på forsiden vil være fin.
* At tvinge folk til at lave en profil, vil nappe 50-60% af din omsætning. Jeg vil købe dine varer, jeg ønsker ikke nødvendigvis at være medlem. Andre jeg har hjulpet af med den slags, har oplevet omsætningsstinger på flere hundrede %. Så kan du evt. give det som tilbud når du har fået deres penge, men ikke før.
* Drop billedet af bumsen på forsiden, han har intet med dit site at gøre. Forsiden er meget værdifuld, spild den ikke på ham 

* Hvorfor spørger du om fax nummer og tlf. nummer? Jeg skal da ikke nyde noget af at du ringer til mig?? Og sender en fax, hvad er det? Hver gang du spørger om noget, så falder nogen fra. Så spørg om så lidt som muligt.
Mangler:
* Bedre og skarpere billeder
* Mere tekst
* Bedre og skarpere billeder
* Mere tekst
Det var hvad jeg lige havde tid til, ufatteligt hvad der bliver delt gratis ud af her på debatten. Jeg tager normalt 15.000 kr. + moms for 3 timers konsulentarbejde på en webbutik, så du skylder mig en virtuel bajer he he he 
Dbh Martin

Dbh Martin