Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på hjemmeside projekt med internationale ambitioner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger konstruktiv kritik af min side WOSB.com.

Jeg vil først give en kort introduktion til projektet.

Vi er to personer, der efter vores uddannelse i økonomi på Aarhus Universitet har valgt at flytte til Malta for at starte en virksomhed op. Årsagen til udrejsen skyldes, at det med det nuværende spillemonopol i Danmark ikke er lovligt at have gambling relaterede reklamer på sin side. Et forhold som har medført en del sager mellem en række danske medier og Skatteministeriet.

Sidens koncept er kort fortalt at give en at give et fuldkommen objektivt billede af de online betting selskab der findes. Formålet er ydermere at være med til at sikre at brugerne får kendskab til selskaber med tvivlsomme forretningsmodeller. Med andre ord kombination af "Rene ord for pengene" og et kreditværdighedsselskab. 

Mine spørgsmål er følgende:

• Branchen, som vi befinder os i har et noget blakket ry, derfor har vi en klar ambition om at kunne virke troværdige udadtil. Vi har derfor blandt andet valgt ikke at have bannere på siden. Lykkedes det, virker siden troværdig?
  • Er siden nem at navigere rundt på og er det nemt at finde de information, der skal bruges?
  • Er sidens design forstyrende, acceptabelt eller fremragende?
  • Har I gode råd til hvordan det kan gøres lettere for brugeren at forstå hele rating systemet?

Jeg vil til sidst takke alle de personer fra Amino, der har være så venlige at svare alle de spørgsmål jeg har haft i de næsten 12 måneder vi har arbejdet på siden.

Med venlig hilsen

Michael Perry

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 04:14

Utrolig flot side, du skal dog give dine main_menu links en højde svarende til de der felter de i placeret i, så man ikke behøver at bevæge musen ned over selve linket før man kan bevæge sig videre på din site. Personligt er jeg imod tables, men det har vi alle forskellige meninger om, dog er jeg ikke særlig imponeret over de mange programerings fejl der springer op i ansigtet på mig. Ifølge min website tester så har jeres site lidt over 270 html fejl hvilket er ALT for meget. Med 270-280 fejl kan i være sikre på at nogen brugere vil blive reflectet når de forsøger at besøge jeres ellers veldesignede website.

Desuden bruger i kun .gif billedfiler hvilket er 100% latterligt. Jeres http://www.wosb.com/images/logo_squreimg.gif   icon fylder 13.34 KB som gif og efter at jeg lavede en komprimering (optipng - Ubuntu) fik jeg dette til at blive til en 4.8 kb png fil hvilket er noget af en besparelse. Det kan godt være at det ikke betyder så meget for jer på nuværende tidspunkt, men "keep in mind" google slettede deres doctype fordi de regnede ud at de på års-basis kunne spare millioner ved at fjerne disse 20-30 bogstaver, så hvorfor vente til jeres side får 1000+ besøg om dagen.

Ellers utrolig flot side og held og lykke med det

Ulrik M. (18) - Umba

Ulrik M (18) - Umba
Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 13:46

Hej Ulrik

Tak for din feedback. Hvilket program har du brugt til at finde html fejlene? 

Der skal da helt sikkert ske noget med størrelsen af elementerne på siden. Perfekt at du siger det!

umba:
Desuden bruger i kun .gif billedfiler hvilket er 100% latterligt.

Sjovt udtryk!

Hilsen

Michael 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:15

Denne tids brugere er blevet dovne, fordi mange vil have brugerens opmærksomhed.

Det er såmænd et pænt design i har, men jeg ved stadig ikke hvad det går ud på. Der er nogle firkantede bokse sat sammen, og i jeres logo er en globus. Hmm - hvad har det med bookmarking at gøre? Det ligner lidt et template.

Min pointe er at selvom det var et forumindlæg på amino gad jeg ikke læse jeres tekst. Jeg er doven i denne varme. :-) Jeg synes derfor i skal lade jeres grafik "tale" til brugeren og derigennem smertefrit få jeres budskab ud, ellers tror jeg for lidt opdager hvilken service i tilbyder.

/Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 19:06

@studenten

Du har selvfølgelig ret. Hele konceptets natur bygger dog på en data, der kræve en vis form for interesse fra brugeren før denne får den optimale gavn af siden. Det betyder som det er nu at man ikke får de kunder, der hurtigt mister interessen. Jeg regner med at disse kunders lyst til hurtig nytte må stilles på andre sider, hvor præsentationen er en hel anden. 

En ting der senere vil sættes på hjemmesiden er en video demo af hvordan man kan benytte sig af produktet. Jeg har kigget en del på Adobe Breeze. Google har brugt dette til nogle præsentationen, ser rigtig godt ud.

/Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)