Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyers

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have nogle flyers til hustandsomdeling for mit rengøringsfirma, men står meget og er i tvivl om jeg skal sætte pris på eller ej (til vinduespolering) for jeg kan se både gode og dårlige ting ved dette. Hvis jeg ikke sætter pris på kan jeg risikere at miste nogle kunder i farten, men hvis jeg sætter pris på vil kunderne forvente at det er den samme pris måske om et år eller længere.

Håber at der er nogle med lidt input til mig :-)

mvh ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:16

Kan man ikke bare skrivet noget "Priser pr. 1/6 2008" ... så ved folk ligesom at de priser at dateret, indtil en ny dato

--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:37

Hej Ksl.

Hvis du skal have produceret flyers mm., så vil vi da meget gerne ha' lov at komme med et tilbud. Vi samarbejder med et rigtig dygtigt dansk trykkeri. Vi kender dem personligt, og får derfor ret lave priser. Kig ind på vores hjemmeside www.magmedia.dk under "Brug for tryksager" og læs mere samt se de få eksempler, vi har nået at lægge op.

Vi er også leveringsdygtige i al grafisk design, så hvis du har brug for hjælp til layout, må du endelig sige til.

Mvh

Søren
Magmedia

Iværksætter

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:56

Hvis det er et tilbud som du vil sende rundt til folk, så kan du jo også godt gøre tilbuddet tidsbegrænset.
F.eks. kan du skrive noget a-la "Tilbuddet er gældende resten af 2008" eller "Gældende frem til d. 15/9-2008".

/Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)