Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til shoppen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har nu haft netshoppen www.greenen.dk i en længere periode, og jeg mangler efterhånden lidt fremmede øjne til at kigge den lidt efter.

Derfor håber jeg at I kan bidrage med jeres konskruktive meninger. Hvad er førstehåndsindtrykket, hvor nemt er det at navigere rundt på shoppen osv osv.

Håber på en masse godt Big Smile

Peter

www.greenen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50

Hej Peter

Tillykke med shoppen. Jeg synes at den er enkelt og let at navigere rundt i og designet virker let og indbydende.

Der er sikkert en når man lige går den efter, men jeg har da lige et par ting.

• Gør logoerne i højre siden aktive og lad dem linke ind til en kategori der kun omhandler alle vare fra dette mærke og under inddel på varetype.
  • Fjern scrollbar i indhold området og placer den helt ud i højre siden, så man kan bruge scrollhulet på musen. (Jeg kan se det er en DanDomain løsning, så det er bare en setting der lige skal ændres)
  • Sæt løsningen op til at man går direkte i kurven når man har klikket på køb, og lav evt. der en handel videre. Detter kan du også nemt sætte op i DanDomain.

Hvis du ikke lige ved hvordan, så giv mig lige et kald. 

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:52

Hej Peter,

Jeg synes nu ikke der er så meget at tage fat i - det er en flot grafisk butik som er meget nem at navigere rundt i, og kunderne kan ikke være i tvivl om noget der. Du har valgt nogle gode farver som passer til genren.. Smile

Lige et par hurtige ting.. Big Smile

1: Jeg synes du skal prøve og arbejde noget mere på SEO delen (søgeoptimering). Det vil være en god ide at give hver enkelt produkt sin egen individuel titel. Så prøv og se om du ikke kan tilrette den noget mere på det punkt..

2: Du kunne måske implementere nyhedsbrev på forsiden istedet for i en seperat side! afhængig af hvor meget du gør i nyhedsbreve.. selvfølgelig.

Men alt i alt en meget flot og brugervenlig butik Big Smile

Du må have en fortsat rigtig god "sommerdag"

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:51

Hejsa

Har ikke meget at tilføje men.... jeg kiggede på dine tilbudsvarer og da jeg havde talt 40 stoppede jeg. Synes det virker utroværdigt at der er så meget på tilbud og ydermere for det mig til at tro at resten af det du sælger er for dyrt.

Ellers er det en flot side.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 03:52

Jeg håber personligt at Martin Bermann og andre SEO "eksperter" kigger i html koden når de vurderer hjemmesider. Jeg har personligt kun 1½ års erfaring med programmering (18 år), men jeg synes det er sørgeligt så dårlige vi danskere er til at skrive koden bag hjemmesiden. Greenen.dk jeg går ud fra at du ønsker en ærlig bedømmelse af dit arbejde, ellers må du skippe resten.

1) Designet er flot, men som Henning Wraae siger så er der nogle grafiske ting du kan forbedre.

2) Du SKAL altid bruge DOCTYPES i starten af html dokumenter da nogle browsere ellers kan blive i tvivl om hvilken type html du bruger. Dette gælder dog ikke MSIE, Firefox og Opera der alle automatisk læser websites med manglende doctype som værende html 4.01 trans.. Jeg kan se at du har placeret din doctype i midten af dine meta tags hvilket browseren ikke kan finde ud af..

3) Du har valgt at skrive alt for mange meta tags og du skal være opmærksom på at det ikke er nødvendit at skrive mere end:

<meta name="description" content="din tekst her">

<meta name="keywords" content="din tekst her">

Resten skal du slette da de bare tager plads og ikke bliver brugt af hverken google, yahoo eller msn.

4)

Frames har altid været en utrolig dårlig løsning til websites da søgemaskiner ikke kan læse indholdet og det derfor dybest set ingen værdi har. Heldigvis for dig er det dog sådan at utrolig mange sider bruger frames og de fleste søgemaskiner slår derfor ikke ned på hjemmesider baseret på frames.

Din side benytter desuden unødvendig mange http request fra billeder og jeg kan kun opfordre dig til at bruge css sprites.

Dette er de største problemer med siden og hvis du retter dem vil du se resultater.

Held og lykke med din side.

Umba ( Ulrik M.)

Ulrik M (18) - Umba
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)