Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangel tøjleverandør.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp.

Min gode ven der hjælp mig har nu sagt nej og vil starte for sig selv så jeg står her med en webshop og måske et butik lokal på hånden men har ikke nogle leverandør er der nogel der ved hvor man kan få aftale med et par stykker. det er alt inde for tøj til hele familien.

hilsen kim

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 15:53

Hej Kim.

Hvis det er at du vil åbne en butik og en web-shop, så må du jo have været/ er stadig i tøj butikbranchen: Så det nemmeste var da at spørge din arbejdsgiver om hvor han køber,/ du må jo vide hvor i køber ind henne....

Så i mine øjne er det et nemt spørgsmål.

Men ellers; Så prøv at kontakte Bestseller (Jack and Jones, Selected osv.), eller MR. De er helt sikkert interresseret i at få en butik mere. 

T-T-T 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Skrevet kl. 15:57

Hej T-T-T

Den butik jeg var i var føtex og tøj+sko og der får man ikke nået afvide men jeg vil prøve det du har skrivet og tak, var gået lidt i stå.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:12

Nej okay.

Går udfra at du vil sælge herretøj ikk? 

Så måske gå til en af de eksisterende tøjbutikker, som måske har den største avance og så måske snakke med ejeren om en glidende overtagelse og så kan du jo få lov til at flytte den hen til der hvor du vil have den osv.

Eller også må du jo god dansk sundfornuft og en omgang venlighed (for det kommer man længst med) og så måske hvis det er at du bor i Odense og så feks tage til Middelfart, kolding eller sådan en by og så siger du tingene som de er og får din info's Smile

Eller også må du henvende dig til de overnævnte kæder/mærker jeg har skrevet. 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:30

Brainstorm alle de mærker du ønsker, at repræsentere.

Bagefter griber du knoglen og kontakter dem en efter en. Du skal dog være opmærksom på, at din målgruppe (baby/piger/damer/drenge/mænd) er meget bred! Den bliver rigtig svær at ramme, for ikke at sige umulig!

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Skrevet kl. 11:14

tak for dit svar

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:44

Såfremt måske dropshipping var noget, så kunne en butik som devilwear.co.uk måske være af interesse... Mener også man kan købe hjem til lager, hvis ikke andet... 

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Skrevet kl. 07:10

hej.

det er dejligt at der kommer nogle gode forslag, og jeg takke for det. 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:09

Jeg tror, jeg ville starte med at definere, hvilken type butik jeg ville lave.. Ligger butikken et sted hvor der mangler en bestemt type tøj? Fx i en by/gade hvor der ikke er økologisk tøj, hiphop tøj, dyre mærkevarer, billigt tøj osv. Hvis du bare vil handle med alle mærker, lige meget hvad, kan det nemt komme til at blive en "rodebutik", og så tror jeg, du vil få svært ved at trække kunder til.

Så det er nok en god ide at starte med at skrive ned, hvad det præcis er du vil med butikken, på gammeldags handelsskole manér;
Hvor skal den ligge, Hvad skal du sælge (fx også tasker, dametøj, accessories, sko, børnetøj osv.), Hvem vil du gerne henvende dig til (hvilken målgruppe), Hvor meget skal du købe hjem til lager, Hvordan vil du annoncere osv. osv.

Jeg tror, mange leverandører værner om deres mærker - forstået på den måde, at de ikke bare vil have deres mærker ud at ligge hvor som helst, for at beskytte mærket så det bliver ved at være populært.. Så jeg tror det er vigtigt, at du har en klar ide om, hvad du vil, før du begynder at ringe rundt - Så er det nemmere for dig at overbevise leverandøren og der er mindre sandsynlighed for at du kommer til at købe noget hjem du ikke kan sælge.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)