Hej damer og herre Det handler om webshoppen www.billigvvs.dk Vi har i en længere periode forsøgt at optimere vores webshop så meget vi kunne for at have så lidt der forhindrer gæsterne i at gennemføre deres ordre. Vores design er lavet med henblik på at det skulle ligne lidt en web2.0 side, og vi har forsøgt at mindske antallet af forstyrrende elementer over hele siden for at gæsterne kan beholde overblikket selvom hjemmesiden er stor. Samtidig har vi gjort meget ud af at gøre det synligt for gæsterne at det er nemt at komme i kontakt med os, og at vi besvarer henvendelser hurtigt, da vi mener at dette er vigtigt for at have en høj troværdighed hos en kundekreds der ikke kan se sælgeren i øjnene. Men vi er så småt ved at blive miljøskadede af at kigge for meget på det. Hermed ikke sagt at vi er ved at gå død i det, for der er mange tiltag på vej der blot kræver tid til udvikling. Jeg håbede at jeg kunne få nogle friske og kritiske øjne til at give mig en ordentlig gang prygl, så vi har noget til eftertanke næste gang vi sætter os ned og planlægger nye tiltag. Herunder både grafisk, brugervenlighed, information, you name it…
På forhånd tak! |
intet negativt herfra..
Jeg har handlet med jer før og var tilfreds, men det nye ser rigtig godt ud og man kommer ikke umiddelbart i tvivl om at det er nemt og hurtigt at komme i kontakt med jer.