Jeg er lige nu ved at lave et helt nyt set-up på min virksomhed. Det betyder: NYT Navn - ændrer firma-navn fra 2wellness til personnavn. I samme forbindelse får jeg lavet nyt layout på trykt materiale og på hjemmside. Hertil ønsker jeg jeres kommentarer, OBS'er og gode råd på hjemmeside-delen: Nuværende hjemmeside: http://www.2wellness.dk/ Hvad siger I? Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Venlig hilsen |
Hvad mener du? - giv mig gerne brugbare input
- 1
|
Hej Oscar, tak for dit input - væsentligt at man kan se teksten - så det vil jeg helt sikkert rette. Mange tak for det.
Venlig hilsen Bente Tromborg
|
god side. den har det rigtige 'feel' i forhold til det du sælger. Da du nu vil bruge dit personnavn til virksomheden og brande dig som person mere så ville jeg bruge en af dine 3 små bokse i bunden på dig selv (et billede + en personlig tekst). Din 'om 2wellness' kan sagtens blive endnu mere personlig - da jeg går ud fra at det er en ydelse jeg køber af dig er det derfor vigtigt at jeg kan få en fornemmelse af hvilken person du er osv. |
Hej Ulrik, mange tak for dit bidrag. Absolut noget vi tager med i det fortsatte forløb med den nye hjemmeside.
Venlig hilsen
Bente Tromborg |
Hej Kristian, rigtig mange tak for dine positive ord, og ideen med et billede eller personlig tekst. Godt set og noget jeg tage med i de videre overvejelser. Tak for det. Venlig hilsen
Bente Tromborg |