Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbud på søgeoptimering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi vil gerne have et godt tilbud på optimering afvores hjemmeside, vi ligger for såvidt okay på google med ventetøj og babytøj side 1 og 2

jeg vil gerne have et tilbud på links til sider og optimer sider på søgeordene

ser frem til jeres tilbud

hilsen

thomas

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 20:10

æhhhh....... har du et link?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 20:48

Morten_P_Andersen:

æhhhh....... har du et link?

Det er de færreste, der ønsker at oplyse det i fuld offentlighed af hensyn til konkurrenter osv.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:47

sorry

sisseline.dk

hilsen

thomas

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:10

Hej Thomas

Jeg har netop sendt dig en mail - glæder mig til at høre fra dig

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:32

Jeg har også sendt en lille mail :)

Husk at tilføje et link i din signatur, nu når vi er igang med emnet Stick out tongue

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:42

hej Thomas,

Vi har faktisk noget kursus kørende sidst i juni vedrørende de forskellige tilbud, som findes på markedet... Kunne det være relevant tror du?

se venligst på nedenstående:

Søgemaskineoptimering-          Hvordan sikrer man sig optimale resultater? Uddybende om kurset:Søgemaskineoptimering (SEO) er et af de ypperste våben i kampen om kunder på Internettet og mange opportunistiske IT folk, har skabt virksomheder, med SEO som fokus. Desværre har moralen svigtet ”enkelte” og resultaterne af forskellige abonnementsordninger, hvor ens hjemmeside loves et vist antal klik/dag, kan mildest talt være tvivlsomme – for ikke at sige, ikke eksisterende.  Ib Rothman Nielsen, Partner i European Partners Aps., har de sidste 16 år drevet international IT virksomhed og kender, om nogen til, hvad der skaber resultater og hvilke faldgrupper man skal undgå. Han er nu gået med til at holde et kort intenst kursus om, hvordan SEO hænger sammen og hvordan virksomheder opnår de fantastiske resultater, som SEO potentielt kan skabe.       Pris for kursus:                          kr.675,- (ex. moms)  Program for SEO kursus d.23/6: Kl. 16:00-16:15                            Hvad er SEO?/hvordan fungerer det?Kl. 16:15-17:00                            Hvilke forventninger kan man med rette have til SEO?Kl. 17:00-17:30                            Hvilke faldgrupper er der?  Kl. 17:30-18:00                            Pause Kl. 18:00-18:30                            Hvordan sikrer man sig optimale resultater?Kl. 18:30-19:00                            Spørgsmål fra salen Sted: Tietgensalen på Børsen, 1217 KBH K. (indgang igennem hovedindgangen) Tilmelding: Så længe der er pladser, men senest den 6 juni til  sd@ep-dk.dk  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)