|
Er det nogen herinde der har forstand på opsætning af server og flytning af vores nuværende shopsystem samt ERP til ny og samme server ? Lidt information omkring hvad man skal forvente af udgifter på dette område (ud over server indkøb) vil også være rigtig nyttig. |
Umiddelbart lyder det som en overkommelig opgave, det er opgaver en virksomhed som ACE|NET ApS ofte løser for kunder, alt efter hvilke krav du har til dine ting vil det også være en opgave vi kan løse for dig.
Uanset hvad du vælger af løsning, så vil der komme udgifter til indkøb af server, eller alternativt en lejeaftale på en server, evt med fuld drift så du ikke skal bekymre dig om andet end at drive din forretning, og så lade andre passe din server for dig.
Med en lejet løsning med driftsaftale vil du have den fordel at du ikke skal bekymre dig om defekt hardware eller andre ting omkring serveren.
Du kan også vælge blot at hyre en tekniker til at sætte systemet op for dig, og så blot have serveren hostet et sted. - Det kan ofte fungere fint, ihvertfald indtil serveren går ned og du måske ikke kan fange den tekniker der oprindeligt har sat den op.
Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger om hvordan vi ville løse opgaven for dig.
Bliv gratis medlem