Hej alle Aminoer Efter mange timers arbejde er min webshop www.sw-handel.dk nu i luften.
Kom gerne retur med ris/ros/forslag - I er en del af mit netværk, og derfor er jeg superglad for input.
Det skal tilføjes, at min forside ikke er helt ok endnu, men logo m.m. er i støbeskeen.
Vi høres
M.v.h.
Stones
|
www.sw-handel.dk er i luften!!
Der er vist lidt smaaproblemer hvis man bruger firefox og opera. I Firefox er siden centeret men som du ser er der problemer med bl.a soegeboken I Opera er side ikke centeret og har ogsaa lidt problemer. Men problemerne ser ud til at være primaert layoutmaessige. Jeg kan sagents bestille vare. Personligt ville jeg nok undgaa at bruge frames (se evt http://www.karlcore.com/articles/article.php?id=2) og evt bruge kraefter på at faa siden til at validere (validator.w3.org). |
Hvorfor grøn baggrund, når det gør teksten sværer at læse og alle dine produktbilleder samtidig er taget på hvid baggrund?
|
|
Jeg syntes den er intetsigende og virker sat op på 10 minutter. Den er tam! Brug lige 2000-4000 kr på en computermand her på Amino, og se at få den sat op professionelt! Du vil blive glad i længden. Det dér det kan du ikke byde dine kunder. Hvad med at leje nørden Mikkel : http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=3744 (Dog skal jeg sige til dig, at hans kæreste forbyder ham at gøre rent - så misbrug ham ikke!)
Mvh
IK
|
Blogger & Tekstforfatter
Det virker som om du kunne bruge lidt mere tid på den side. -Den grønne baggrund er noget voldsom efter min mening og ser underligt ud med hvide billedbaggrunde.
-En horsiontal scroller i menuen er ret skidt.
-Det er for dårligt at næsten skal fuldføre en handel før jeg kan finde ud af hvad fragten koster. Det bør som minimum stå under "vilkår".
Men tillykke med at siden er skudt igang! |
|
Vh Johan |
Hej Stones, Tillykke med dit site er på nettet, må man indrømme det stadig kræver lidt tilrettelse før det er helt på plads.
1. Hvor er logoet? Mangler i top-baren.
2. Hvor er det for noget top-grafik, det ser rodet ud og giver ingen mening i forhold til hvad du sælger.
3. Forsiden, alt for mange produkter på, ingen gider at scroll så meget.
4. størrelsen på siden, hvorfor har du lavet en fast højde på siden? Kan godt forstå bredden, men højden giver ingen mening.
5. Skriftype, den er jo frygtelig. Ser ud som om nogen har slettet dit stylesheet, prøv at leg med skriftyper som verdana og arial.
6. Den grønne farve er meget dominerende, specielt på forsiden.
7. Spørgerhjørnet linker til en email adresse, kald det kontakt i stedet.
8. Hvorfor kan jeg bestille uden at have lagt nogen i indkøbskurven?
Generelt vil jeg sige det er synd at siden udsender det den gør over for de produkter der ligger på den. Virker absolut ikke troværdigt. Jeg ved det er en standard shop fra dandomain, og det kan være svært at udnytte de muligheder der ligger i det.
Men prøv at kigge på bodylab.dk og fitnation.dk - begge disse shops køre fra dandomain standardshop og har udnytte det en anelse bedre. Hvis du har nogen spørgsmål til dandomains adminstrationsmodul, så bare skriv til ks@cygnet.dk |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej Stones Jeg tror at jeg skulle kende dig personligt for at turde købe noget på dette site - Når man dumper ind på siden virker den ikke professionel nok. Jeg tror at en stor del handler om layout og de frames du bruger der gør at man skal scrolle.
Jeg ville foreslå meget mere luft på siden - i både menu og mellem produkterne - og så gerne en mere overskuelig måde at "bladre" dine produkter igennem.
Jeg kan se at man kan spare noget når man køber - men i forhold til hvad/hvem?
Jeg kommer i tvivl om jeg ikke ligeså godt kunne køre i jem og fix eller sådan noget?
Nu hjælper det selvfølgelig heller ikke at jeg ikke er havnet på din side fordi der var noget specielt jeg manglede, og jeg tror ikke rigtig din side og dine produkter kan skabe impulskøb hos mig.
Og så savner jeg ikke mindst en intro til den butik jeg er gået ind i: Hvem er du? Hvorfor er denne butik startet? Hvad er fordelene ved at handle her? Hvad lover du?
Så der kan strammes alvorligt op på "profil"-delen for at skabe tryghed og troværdighed.
|