Hej Stones,
Tak for din PM, nu skal jeg prøve at komme med et par bemærkninger mere:
Siden er blevet pænere, men synes stadig der er et par ting der kan forbedres.
- kort-ikonerne er anelse for store. 2/3 er fint. Og synes du burde flytte dem op i højre hjørne. Oppe i dit topbanner helt ude til højre. Det er faktisk også krav fra
PBS.
- banneret er blevet pænere, og der er kommet lidt af et
logo, synes dog det bære præg af det er lavet lidt for hurtigt. Men hvis han også kun har haft 2-3 timer, og dig siddende pustende i nakken, er det vel forståeligt. Synes også mest af alt det virker som noget for en fugle-forening... også den indkøbskurv ser ud til at den er lavet lidt for hurtigt eller klippet og klistret fra noget andet.
- burde egentlig havde været den første kommentar, men prøv at ændrer baggrundsfarven i venstre og højre side en til en anden end den samme grønne, evt. bare en nuance en anelse lysere - tror jeg vil have en stor effekt, det hele flyder lidt for meget sammen.
- din titel på siden sw-handel skal ændres til sw-handel og så de vigtigeste søgeord du kan komme i tanke om, dandomains shops giver ikke meget mulighed for at komme søgemaskinerne. Men det her er en af dem - brug den.
- dit kontakt burde gå til en kontakt formular i stedet for email
link. Mange har ikke en email klient, og det er et besværende led fofr kontakt til dig for en evt. kunde. Jeg har lavet en kontakt formular til bodylab.dk, der virker på dandomains
server.
- man kan stadig trykke på bestil unden at have noget lagt i indkøbskurven.
- stadig alt for lidt struktur på forsiden, som sagt lav den som selvstændig
html fil og hent den via iframe. Det første kunden møde er vigtigt er pænt (siger jeg med jonsen.dk - heller ikke stolt af den forside og igang med en løsning -
google elsker den bare) - se forsiden på bodylab.dk - er jeg tilgengæld stolt af :-p
- din email burde stå nede i bunden også, måske i stedet for dit telefon nummer og bare have det under profil. En email er nemmere at ekspederer - efter min mening.
.... puhh kan vist blive ved, men har lige en poker-turney kørende i baggrunden....
hvis du har tekniske spørgsmål til dandomain eller andet så bare kom med dem...