|
Hej Ronni Tak for din melding. Du har helt ret, det er som jeg skriver ikke noget særligt avanceret vi har lavet, men når jeg skriver et sted at vi har tilpasset systemet utroligt meget er det også forkert. Som nævnt først i indlægget har vi brugt utroligt mange timer på de tilpasninger vi har lavet for at nå dertil hvor vi er nu, fordi vi er startet helt fra bunden. Når jeg skriver at Joomla/VM er skrøbeligt er det heller ikke fair. Det er vores manglende viden og erfaring, der gør det skrøbeligt og det bekymrer mig. For jeg er faktisk rigtig glad for Joomla/VM, da det er meget brugervenligt og fuld af muligheder og jeg valgte egentlig osCommerce fra i sin tid, fordi jeg syntes Joomla'en var nemmere at arbejde med og meget lækrere at se på. Men de seneste problemer har bare slået mig lidt ud og fået mig til at se i nye retninger. Er bare slet ikke vild efter at skulle leje en shopløsning hos f.eks. Scannet, da det ellers sikkert ville være den bedste løsning for os som begyndere. Hvad er dit syn på sagen? Jeg ønsker en driftsikker webshop optimeret mest muligt, men hader at bruge penge før jeg har tjent dem. Mange hilsner Pernille |
Som jeg ser det er i jo kommet utroligt langt - så der kan ikke være mange timers arbejde der skal være til for at få de sidste detaljer på plads.
Så mon ikke det alligevel er den billigste løsning at hyrer nogen til at lave de sidste detaljer når alt kommer til alt.
Bliv gratis medlem