Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webhotel til min webshop :(

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Tak for din melding. Du har helt ret, det er som jeg skriver ikke noget særligt avanceret vi har lavet, men når jeg skriver et sted at vi har tilpasset systemet utroligt meget er det også forkert. Som nævnt først i indlægget har vi brugt utroligt mange timer på de tilpasninger vi har lavet for at nå dertil hvor vi er nu, fordi vi er startet helt fra bunden.

Når jeg skriver at Joomla/VM er skrøbeligt er det heller ikke fair. Det er vores manglende viden og erfaring, der gør det skrøbeligt og det bekymrer mig. For jeg er faktisk rigtig glad for Joomla/VM, da det er meget brugervenligt og fuld af muligheder og jeg valgte egentlig osCommerce fra i sin tid, fordi jeg syntes Joomla'en var nemmere at arbejde med og meget lækrere at se på.

Men de seneste problemer har bare slået mig lidt ud og fået mig til at se i nye retninger. Er bare slet ikke vild efter at skulle leje en shopløsning hos f.eks. Scannet, da det ellers sikkert ville være den bedste løsning for os som begyndere.

Hvad er dit syn på sagen? Jeg ønsker en driftsikker webshop optimeret mest muligt, men hader at bruge penge før jeg har tjent dem. Smile

Mange hilsner Pernille 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:02

Som jeg ser det er i jo kommet utroligt langt - så der kan ikke være mange timers arbejde der skal være til for at få de sidste detaljer på plads.

Så mon ikke det alligevel er den billigste løsning at hyrer nogen til at lave de sidste detaljer når alt kommer til alt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Hvis I vil betale for en lidt dyrere løsning (webhotel), kan vi varmt anbefale DanDomain.

Der får du en rigtig god service og support og deres servere kører upåklageligt. Skulle I senere få succes med jeres webshop og få lyst til at skifte over til en DanDomain webshop, kan I kontakte os. Vi er certificeret designpartner med DanDomain og eksperter i at lave unikt design til deres webshop system.

Mvh.

www.userfriendly.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:24

Dandomain er glimrende erhvervshosting til mange ting - men ikke til joomla (eller andre) store komplekse og dynamiske systemer.

Det er simpelthen for begrænset og aflukket til at afvikle den slags - Jeg har adskillige kunder på dandomain og det fungere således at en clon af deres website ligger på min udviklingsserver og hvis der så skal laves ny/ekstra funktionalitet eller lign. så sker det på min udviklingsserver og efterfølgende skal det hele så porteres over igen.

Det er faktisk fordi Dandomain og de andre erhvervshostløsninger ikke rigtigt er en fornuftigt løsning til erhvervskunder på joomla (og andre) dynamiske systemer at jeg startede en hostingservice så mine kunder havde mulighed for at få hostet deres erhvervssites på en fornuftig måde.

Så dandomain er nok ikke lige det optimale valg her.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:32

Jeg syntes også helt klart i skal holde jer fra Dandomain o.l. væsen ... det er ikke sundt for hverken helbredet eller bundlinien. 

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:52

Hej igen

Jeg er simpelthen for nærig til at leje en shop hos en af de store. Har lige kigget forbi priserne igen og jeg synes det er en ret stor udgift at have fast hver måned, for man er næsten nødt til at tilkøbe en del ekstra moduler for virkelig at sparke r**! Det er selvfølgelig en super løsning, for de der slet ikke vil have noget med den tekniske del af shoppen at gøre. Men jeg mener at vi efterhånden har tilegnet os en del viden, men slet, slet ikke nok, men dog så vi stadig har mod på at prøve selv.

Ved endnu ikke helt hvad jeg vil. Vakler mellem at skifte webhotel og beholde Joomla shoppen eller at skifte hele molevitten.

Argumentet jeg overvejer ligenu er, at Joomla er lavet som et CMS system til hjemmesider med artikler og tekstindhold og kan så kobles sammen med en shop komponent. Altså selve systemet bag har aldrig været beregnet til shops.

Jeg tænker på at skifte til en frisk oscommerce installation og se det som en ny chance til at få rettet alle de ting jeg har opdaget ikke virker og som Amino-brugere har gjort mig opmærksom på. Bl.a. menuopstilling, forside, bedre produktvisning, m.fl. Hvad siger man? Af skade bliver man klog, så op på hesten igen, nu så meget klogere. Smile

Mange hilsner Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:01

Det bliver svært at skifte til en frisk oscommerce installation - da systemet som sådan er forladt af alle de primærer udviklere på nær 1 og som sådan ikke opdateres eller vedligeholdes officielt.

Derudover er der voldsomme sikkerhedsproblemer med OsCommerce - så med mindre du køber det igennem en af de firmaer der har tilpasset og vidreudviklet på det så vil jeg bestemt fraråde dig det.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)