|
Jeg gik sidste onsdag "live" med min webshop og var spændt på at tage imod besøgende. Desværre har tilbagemedlinger med god brugbar kritik overbevist mig om at jeg er nødt til at skifte webhotel. Jeg kører pt. med Servage.net og det kører dræbende langsomt. Det er som om de smider min side i dvale og når der så kommer besøgende skal siden først vågne op og jeg har besøgende der har oplevet load tider på op til 20 sekunder! Servage supporten er ikke til megen hjælp, de har tilbudt mig at flytte cluster, hvor der skulle være mindre trængt og det er jeg i gang med nu, hvilket betyder at min side ikke har været tilgængelig hele dagen og måske først bliver det i morgen eftermiddag engang. Brugere på Amino taler om at cluster-skift er som at tisse i bukserne for at holde sig varm. Det hjælper kortvarigt til Servage fylder op igen og *bum* så er hastigheden tilbage på uacceptabelt niveau igen. Men altså at flytte hele shoppen på nyt webhotel, det lyder ret skræmmende på mig, som om meget kan gå galt og at jeg skal sidde og taste alt ind igen. Min shop er bygget op omkring et Joomla CMS system med deres Virtuemart shop modul med få tilpasninger. Jeg er simpelthen i syv sind, da jeg aldrig havde forestillet mig at det var noget jeg skulle tage stilling til igen, når først det bare kørte med Servage, så jeg er dybt frustreret og har lidt mistet overblikket over hvad jeg gør nu. Alle råd tages imod med kyshånd.
Mange hilsner Pernille |
Pernille:Jeg er simpelthen i syv sind, da jeg aldrig havde forestillet mig at det var noget jeg skulle tage stilling til igen, når først det bare kørte med Servage, så jeg er dybt frustreret og har lidt mistet overblikket over hvad jeg gør nu. Alle råd tages imod med kyshånd.
Hej Pernille,
Du bør for at spare dig selv for flere problemmer, skifte webhotel. Måske kender du nogen der kan hjælpe dig med at flytte din webshop?
Bliv gratis medlem