Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskabslokaler i Københavnsområdet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Vi skal holde en fest for 100 mennesker den 28. juni og vi vil gerne selv arrangere mand, drikke musik m.m.
Festen skal køre til folk ikke gider længere.
Er der nogen der kender et lokale i Københavnsområdet som er ledigt eller som vi selv kan kontakte?
Jeg har et på hånden, men de vil have 18.000 kr. for det og det er i overkanten....

Dbh Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:33

Martin Thorborg:

Kære alle

Jeg har et på hånden, men de vil have 18.000 kr. for det og det er i overkanten....

Dbh Martin

Er kr. 18.000 bare for lokalet, så er jeg godt nok glad for at bo i provinsen hvor et pænt stort forsamlingshus kan lejes for et par tusinde.

Prøv kigge på det danske spejder korps hjemmeside, et eller andet sted har de en hytte oversigt, og nogle af dem er pænt store og med sovesale / værelser i fredlige omgivelser hvor børnene kan løbe frit rundt. De kan somregel lejes til rimelige penge, hvis det ikke kollidere med deres egne arrangementer. KFUM og FDF-FPF har også nogle store hytter rundt i landet så det var også en mulighed.

Ellers god jagt.

Thomas Bonde

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:06

Der findes mange, jeg kan sgu bare ikke rigtig huske dem på stående fod. 18k er godt nok i den dyre ende, også selvom I selv har drikkevarer osv. med. Omvendt er I meget sent ude.

Der er bl.a. Idrætsfabrikken, Kbh V.

Der er også forsamlingshuse i udkanten af Kbh, find dem her: http://www.forsamlingshus.dk/index.asp

God jagt. Sig til hvis jeg kan være behjælpelig med musik eller lign. :-)

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:06

Hej Martin

Jeg har selv et par gange arrangeret noget hos Nordic Catering, der har et par lokaler på Kigkurren - det ligger i nærheden af Bryggen.
Du kan kontakte Jeanette på jeanette@nordiccatering.dk eller på tlf.: 36 38 38 20. Lokalerne er fine og jeg mener at man kan leje dem uden mad og drikke, men det de laver er nu i orden :-)
Hils gerne fra mig...

Alternativt kan man som foreslået leje lokaler hos nogle spejdere - det har jeg selv gjort mange gange, hos FDF i København - de har nogle fine lokaler, hvor man godt kan klemme 100 ind:
FDF
Rysensteensgade 3
1564 København V
Tlf. 33 13 68 88

Ellers er der DDS spejdercenter på arsenalvej, på amager. Men jeg mener kun at der er plads til en 70-80 stykker..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:55

Hej Claus

Tusind tak for fine super ideer :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)