Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din stemme og støtte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er Jette Harthimmer
Jeg har været selvstændig siden 1990 - De sidste 3 år har jeg ud over mit professionelle virke kastet mig over mediet podcast.
Det er foredrag og interviews med spændende personligheder, som derpå lægges ud på min hjemmeside, hvor alle kvit og frit kan lytte til dem.

Jeg har pt produceret 62 stk og de henvender sig mest til folk der interesserer sig for personlig og spirituel udvikling. Dog med visse undtagelser. F.eks kommer der om nogle måneder et 2 timer langt interview med Martin Thorborg, hvor han taler om det at være selvstændig og starte sin egen virksomhed op, og på mandag den 2. juni kommer der et interview med den dobbelte verdensmester i roning Mette Bloch, hvor vi taler om emnet "Tør du blive en vinder?" - Så alt i alt er der lidt for enhver smag.

Jeg er blevet nomineret til prisen "Årets podcaster 2008" for mine produktioner. Der er i alt 5 nominerede. Jeg er den eneste kvinde. Den person der på http://www.podcasterprisen.dk får flest stemmer vinder prisen (ingen penge - bare æren). Der er deadline den 5. juni.

Jeg vil selvfølgelig gerne vinde prisen. Jeg har brugt stort set al min fritid på disse podcast, og tjener ingen penge på dem, men giver dem væk som en slags god service på min hjemmeside.

Så hvis der skulle være nogle herinde på Amino der kunne tænke sig at bakke mig op med et klik, så vil jeg være meget taknemmelig.

På forhånd tak for din støtte og opbakning
Jette Harthimmer, Claircast

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:30

Tillykke med nomineringen, Jette - nu er du en stemme nærmere prisen;-)

Godt initiativ i øvrigt - glæder mig til at besøge dit site og lytte til dem. 

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:25

Tillykke!

Endnu en stemme.. Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)