Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til billig markedsføring?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Sue,
pressemeddelelser er jo i princippet gratis - kræver kun at du skriver dem og indsender dem.

Jeg kender intet til hvordan tingene forholder sig i Sverige, så det efterfølgende er baseret på danske forhold::
Lokale ugeaviser er ofte lykkelige for redaktionel tekst, så mange gange ryger det lige i avisen. Du skal blot sørge for at artiklen er helt færdig med overskrift og det hele. Teksten skal ligge i et Word dokument. Og det er en rigtig god ide at medsende et billede i jpg-format (høj opløsning, da det skal trykkes). Du skal ikke sætte billedet ind i Word dokumentet, men vedhæfte det til emailen (ligesom du vedhæftet word dokumentet til emailen du sender til ugeavisen). Det siger sig selv, at du skal sørge for at nævne dit domæne i teksten (regn ikke med at redaktøren gør det).

En anden ide:
Enhver ugeavis med respekt for sig selv har en brevkasse. Hvorfor ikke foreslå at du bliver redaktør af en clairvoyant brevkasse? Du kommer jo nok til at arbejde gratis, men det er en kanon måde at få dig markedsført på.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:07
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:19

sue.dk:

P.t. kører der 2 rundt med en bagrudestreamer og der er flere der venter på at få tilsendt nogle... er det en god reklameværdi eller husker folk ikke de streamere de ser i løbet af dagen... jeg gør ikke, men jeg har også en dårlig hukommelse.

Mht. streamer i bagruder, så har jeg det sådan, at jeg ofte bliver nysgerrig og tænker "Den hjemmeside skal jeg lige tjekke" - for derefter lykkeligt at glemme alt om den, når bilturen er slut. Jeg tvivler på, at de har den helt store effekt i forhold til at skabe flere besøgende på din hjemmeside. 

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:14

Hej igen... Yes

Gode synspunkter omkring streamer - men forsøger det alligevel i et vist omfang

Nå nu sker der endelig noget - er virkelig glad for de sidste råd jeg har fået og vil straks gå igang med at føre nogle af dem ud i livet.

Jeg er stadig åben for idéer - hvis der skulle være flere gode råd at hente ;-)

Tusind tusind tak skal i have!

P.s.
De der pressemeddelelser... hvor er det lige man sender dem hen da? Embarrassed

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:09

Mht. gratis reklame hvad så med at gøre din signatur tekst til rigtige aktive links? Hvis du er i tvivl om hvordan du gør det så er der et eksempel her

Pressemeddelelser sender du til journalister og redaktører i de medier hvor din historie kan have interesse, lokalaviser er typisk de letteste at komme i så her kan du jo fint starte.

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:56

Tak for hjælpen... lyder også som en god ide at sende rundt til lokalaviser m.fl.

Kigger lige på det med linket... burde jo være til at finde ud af! Embarrassed

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)