Hej allesammen !! Jeg er helt ny iværksætter og har fået lavet siden www.outletwear.dk. Jeg sælger mærketøj til outletpriser og kunne godt tænke mig at få noget feedback på siden. Hvis du har tid så klik forbi siden: www.outletwear.dk og kom med din mening om siden. Mvh. AR |
Hejsa AR! og dejligt med en ny iværksætter.
Jeg har nu kigget lidt på din nye butik, og jeg har lige nogle gode råd til dig.. så er det op til dig op du vil tage imod dem.
1: Du skal have gjort noget mere ved designet og selve opsætningen på butikken.. du er jo oppe imod nogle rigtig heavyhitters, som man kalder dem! For at kunne begå sig indenfor denne genre, så kræver det utrolig meget... bl.a. en super flot butik - en rigtig god brugervenlig butik - en SEO optimeret butik, som ligger godt på søgemaskinerne - det rigtige tøj udvalg - de rigtige priser..osv...osv.
Så jeg synes du skal få kigget noget mere på designet/opsætningen...
2: SEO (søgeoptimering). Der skal der laves en hel del kan jeg se... det er bl.a. vigtigt at hver enkelt produkt har sin egen individuel Title!
Du kan evt. starte med at ligge Title / Description / Keywords ind på selve din shop... det er vigtigt! og det mangler den nemlig!
Men som sagt - der mangler en hel del rent SEO mæssigt.
3: Så synes jeg også du skal få lagt kreditkort logoerne længere op på siden... "det er vigtigt".
4: Så vil jeg nu nok også få kigget på selve Login delen - da den godt kan virke lidt forvirrende for den enkelte alm. bruger! Sådan noget som fødselsdags dato er ikke nødvendigt - om man er mand/kvinde er heller ikke nødvendigt - det samme gælder Stat og bydel!
Det er måske også en god ide at få det lavet sådan at kunderne kan handle uden at blive medlem..! sådan at kunden selv kan vælge mellem mulighederne!
Det var lige en hurtig gennemgang af din butik...
Skal du have hjælp til nogle af disse ting/flere gode råd eller lign. - så er du meget velkommen til at kontakte mig.. og så skal jeg nok give dig en hjælpende hånd.
Men ellers så håber jeg du kunne bruge dette til noget...
Ha en super god "sommerdag".. og held og lykke med din butik fremover.