Hej alle Jeg er helt ny her på Amino og har fået utrolig meget ud af at læse de forskellige indlæg. Jeg er indretningsarkitekt og er pt. ved at få lavet en helt ny hjemmeside. Det store spørgsmål er: min sider hedder nu www.neo-vibra.dk men jeg overvejer at fjerne bindestregen, da det ikke lyder godt i mine ører. Er der nogen som kan komme med lidt iput? Kan man overhovedet udtale neovibra, hvis man ser det uden streg? Havde overvejet at få et helt nyt navn, men nu er det ligesom det navn jeg er kendt under. Jeg ser meget frem til at høre om der er hjælp at hente...
Mange hilsner Gitte Lacarriere
|
Kære Gitte
Det kan siges enkelt: Uden, uden, uden - 100%
Bare hør hvordan det smadrer dit navn, når du skal udtale det: neo-bindestgreg-vibra
Så dit instinkt er helt rigtigt. Neovibra.dk er fint - det andet er nørdet og non-web-agtigt
Du skal dog bare huske at alle henvendelser til neo-vibra.dk ikke skal ophøre med at virke. I praksis gør du sådan:
Mail: Få postserveren til at sende al mail fra dig@neo-vibra.dk videre til dig@neovibra.dk, men anvend udelukkende dig@neovibra.dk på udgående mails. Så er det efterhånden kun de nye adresse der bliver brugt - men den gamle skal aldrig ophøre med at virke.
Web: Forward alle besøgende til neo-vibra.dk videre til neovibra.dk uden kommentarer (gøres i DNS-opsætningen). Hvis ikke det er nemt teknisk, så bare lad begge adresser virke, men anvend den nye konsekvent på nyt brevpapir etc. Så bliver den gamle automatisk faset ud.
Held og lykke
/Anders