Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik forretningskontakt indenfor en branche uden konkurrence sælges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Grundet opstart af anden virksomhed sælges mit andet store projekt.

Jeg er så heldig at være i besiddelse af en suveræn handelsaftale med en opalmine i Australien. Denne mine sælger verdens ubetinget flotteste opaler, hvorfor der heller ikke kommer til at være konkurrence fra andre kanter. Du kan få opaler fra denne mine i alle størrelser og prisklasser, men deres specialitet er opaler med indkøbspriser på mellem $25.000US og $200.000US. Disse sten er store, flottte og fantastisk eksklusive.

Det bedste ved minen er dog, at det er en seriøs og tillidsfuld virksomhed, som jeg kun har haft positive erfaringer med. De lader enddog en "låne" deres sten således, at man først behøver betale, når man har fået stenen solgt videre. Denne service tror jeg simpelthen ikke man kan finde noget andet sted med så værdifulde varer!

Det er klart, at markedet for de helt store sten er begræset, i og med det er så høje priser, der er tale om. Yderst velhavende kontakter uden for Norden vil derfor være at anbefale. Til gengæld kan man sætte en svimlende høj avance på varerne. Dels kan kunderne ikke finde lignende sten andetsteds, og ydermere er de mennesker, der betaler +250.000 dkk. for en sten ikke så optagede af, om prisen er 500 ell. 600 kkr.

Prisen for at overtage denne handelsaftale er 250.000 dkkr.
Så kan du blot få skaffet en enkelt kunde, der mangler nogle er verdens flotteste sten til at udsmykke sit hjem med eller give kæresten som vielsesring, er pengene allerede tjent ind.

Spørg endelig, hvis I har spørgsmål
Venligst,
Mads G. Dinesen
mads.dinesen@klog.dk

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:44

Det er ubetinget det mest sindsyge og optimistiske jeg har hørt i mit liv!

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 21:53

Det bliver du vist nødt til at uddybe!

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:20

Jamen jeg skal da gerne uddybe hvorfor jeg finder "tilbudet" ret så fantasifuldt. Men siden du opfordrer os til at spørge, så vil jeg da starte med det.

Dinesen:
suveræn handelsaftale

Vil du uddybe hvorfor den er suveræn?

Dinesen:
verdens ubetinget flotteste opaler

Er du sikker?

Dinesen:
ikke kommer til at være konkurrence fra andre kanter

Dvs. at du er eneforhandler af sten fra minen.. du må have noget af en omsætning, eller også er de længe om at hente hver sten til dig.

Dinesen:
Denne service tror jeg simpelthen ikke man kan finde noget andet sted med så værdifulde varer!

Hvordan har du så opnået den tillid, så de tør låne dig dem?

Dinesen:
Prisen for at overtage denne handelsaftale er 250.000 dkkr.

Så dette betaler man dig for at måtte købe sten af en anden virksomhed (minen)?

Helt alvorligt, hvis du nogensinde har set noget forretning i det her, så solgte du det da ikke. Så ansatte du en provisionslønnet sælger/salgschef. Jeg håber ikke der er nogen i denne verden som er naiv nok til at bide på sådan noget som det du fyrer af. Jeg vil godt vædde hvad som helst på at du kun er ude på at narre en eller anden blåøjet iværksætter til at sætte sig i gæld, så du kommer af med en helt ubrugelig forretning, og det har jeg ingenting til overs for.

Hvis du vil noget med det, så start da lige med at linke til din hjemmeside, så vi har noget at se på.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 21:31

mr.jensen:
Vil du uddybe hvorfor den er suveræn?

Jeg finder den suveræn i og med, man får mulighed for at sælge varer med meget høj værdi og med meget store indtjeninger, uden man først behøver at investere i varerne. Derudover er det ret suverænt, at få muligheden for at handel med verdens flotteste og dyreste opaler.

mr.jensen:
Dvs. at du er eneforhandler af sten fra minen.. du må have noget af en omsætning, eller også er de længe om at hente hver sten til dig.

Jeg er europæisk eneforhandler af sten fra denne mine. Jeg har kun handlet med minen i 8 mdr., men på de 8 mdr. har jeg bestemt også haft en yderst god omsætning, hvilket selvfølgelig kan dokumenteres for en evt. køber.

mr.jensen:
Hvordan har du så opnået den tillid, så de tør låne dig dem?.

Hvordan jeg har fået skabt handelsaftalen ser jeg ingen relevans i.

mr.jensen:
Så dette betaler man dig for at måtte købe sten af en anden virksomhed (minen)?

Korrekt!

mr.jensen:
Helt alvorligt, hvis du nogensinde har set noget forretning i det her, så solgte du det da ikke. Så ansatte du en provisionslønnet sælger/salgschef. Jeg håber ikke der er nogen i denne verden som er naiv nok til at bide på sådan noget som det du fyrer af. Jeg vil godt vædde hvad som helst på at du kun er ude på at narre en eller anden blåøjet iværksætter til at sætte sig i gæld, så du kommer af med en helt ubrugelig forretning, og det har jeg ingenting til overs for.

Salget foretages på baggrund af mine manglende forbindelser i den rigtige målgruppe for denne slags varer. Jeg føler, jeg har mættet markedet her hjemme, hvorfor jeg også anbefaler (jf. anonncen), at en køber ligger inde med kontakter uden for Norden. Desuden er jeg ved at åbne butik her i københavnsområdet, hvilken mine ressourcer primært ligger i for fremtiden. Det er butiksdrift, der interesserer mig, og ikke denne form for virksomhed.

Men når nu du er så fantastisk frisk at ville vædde "hvad som helst" på, at jeg prøver at narre en nystartet iværksætter, er det så ikke en smule taberagtigt ikke at præcisere, hvorledes jeg vil kunne vinde dette væddemål? Jeg fremsender dig gerne mit regnskab for de sidste 8 mdr., hvilket vil bevidne, at 250 kkr. er en lille brøkdel af indtjeningen på blot 8 mdr.

Alt i alt synes jeg blot, du i fremtiden skal tænke dig lidt om, før du beskylder nogen som helst for at ville narre nogen. Bevarres, jeg vil da gerne have 250 kkr. men min økonomi er da heldigvis sund nok til, at jeg aldrig ville sælge min egen selvrespekt og omdømme for dette beløb!

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)