Jeg kunne godt men vil ikke ligge et bud ind på denne opgave, blot kommentere den.
I efterspørger noget som kan sidde ordentligt på metal, plast, glas og pap. Det hænger ikke helt sammen med at i vil have det absolut billigste produkt. Et skud er at over 50% af dem i har fundet på nettet ikke kan løse opgaven, hvilket jeg er ret sikker på at Bents kan.
Jeg synes i skal overveje om i vil have det billigste, eller et produkt som løser opgaven ordentligt.
I efterspørger noget som kan sidde ordentligt på metal, plast, glas og pap. Det hænger ikke helt sammen med at i vil have det absolut billigste produkt. Et skud er at over 50% af dem i har fundet på nettet ikke kan løse opgaven, hvilket jeg er ret sikker på at Bents kan.
Du skal da være velkommen til at kontakte mig så du også får et tilbud fra os - så vidt jeg ved har vi ikke givet dig et endnu .
Vi har en del forskellige folier som vi bruger til at klistermærker og blandt disse er også nogen som er mere universelle og derved er egnet til at klæbe på lidt af hver. Alternativt kan jeg sende dig en prøve, så du selv kan prøve at klæbe den på den ønskede overflade og se om den holder som du har behov for.
Du kan fange mig på min email jesper snabelA mediamouse.dk eller give mig et ring.
P.s. Jeg når nok ikke at ringe idag men først fredag når jeg er i DK igen. Vi skal nemlig også bruge nogle bagrudestreamere og lidt af hvert... måske noget du også kan hjæpe os med?!