Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på stickers/klistermærker..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi  (jeg og min kommende kollega) kunne godt tænke os at spørge til det bedste bud på x antal små

farvede stickers / klistermærker, der er stærke nok til at kunne sættes på metal, plast, glas og pap.

De skal være ca. 2 cm X 15 cm og skal enten have farverne skarp lilla med hvid tekst eller hvid med sort tekst.

Antal helst ml. 1000 og 2000 stk. Men kan det lade sig gøre, også i mindre portioner af gangen.

Vi har tjekket rigtig mange netbutikker men synes deres priser er høje og ikke har så meget at rufle med Big Smile

Håber nogen vil komme med en pris vi ikke kan sige nej til :)

MVH Sue

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 19:41

Jeg har sendt dig en PM

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 19:42

Tak for mail med dit bud. Dette er dog højere end flere af de tilbud vi har fundet på nettet og derfor takker vi pænt nej tak.

MVH Sue

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 19:51

Det er var så lidt. og tak for dit høflige svar. Smile

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 19:58

Jeg kunne godt men vil ikke ligge et bud ind på denne opgave, blot kommentere den.

I efterspørger noget som kan sidde ordentligt på metal, plast, glas og pap. Det hænger ikke helt sammen med at i vil have det absolut billigste produkt. Et skud er at over 50% af dem i har fundet på nettet ikke kan løse opgaven, hvilket jeg er ret sikker på at Bents kan.

Jeg synes i skal overveje om i vil have det billigste, eller et produkt som løser opgaven ordentligt.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 19:59

Det koster jo ikke noget at være høflig....

Selvom man ind imellem skulle tro det Wink

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 20:03

OK du har ret - så vælger vi det billigste som holder nogenlunde, men godt på glas og metal. Big Smile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:03

Martin Olesen:
 I efterspørger noget som kan sidde ordentligt på metal, plast, glas og pap. Det hænger ikke helt sammen med at i vil have det absolut billigste produkt. Et skud er at over 50% af dem i har fundet på nettet ikke kan løse opgaven, hvilket jeg er ret sikker på at Bents kan.

Jeps. Og tak for opbakningen Yes

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:33

Hej Sue,

Du skal da være velkommen til at kontakte mig så du også får et tilbud fra os - så vidt jeg ved har vi ikke givet dig et endnu Smile.

Vi har en del forskellige folier som vi bruger til at klistermærker og blandt disse er også nogen som er mere universelle og derved er egnet til at klæbe på lidt af hver. Alternativt kan jeg sende dig en prøve, så du selv kan prøve at klæbe den på den ønskede overflade og se om den holder som du har behov for.

Du kan fange mig på min email  jesper snabelA mediamouse.dk eller give mig et ring.

/Jesper

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 08:43

Tak Jesper

Det vil jeg gøre.

Med venlig hilsen

Sue

P.s.
Jeg når nok ikke at ringe idag men først fredag når jeg er i DK igen.
Vi skal nemlig også bruge nogle bagrudestreamere og lidt af hvert... måske noget du også kan hjæpe os med?!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)