Jeg er igang med mit afsluttende hovedprojekt. Derfor vil jeg høre, om I vil hjælpe mig med at give feed-back på http://infosite.fleggaard.dk/ Der skal vurderes ud fra følgende:
Giv karakter fra 1 dårlig til 5 Rigtig godt Derudover en kommentar eller beskrivelse af, hvad du finder dårligt/godt ved siden, og hvad der er af forbedringer. På forhånd tak |
et par ting:
1. forsiden er en anelse rodet. jeg tror det ville hjælpe hvis du flyttede Fleggaard topbanneret lidt ned, det smelter næsten sammen med de øverste navigationsknapper.
2. overvej hvad dit mål nr. 1 er med de besøgende der kommer ind. Vil du have dem til at købe noget? Skal de skrives op til en nyhedsbrev? Skal de bladre i kataloget? Skal de vide hvornår vi har åbent?
Hver side på en hjemmeside skal kun have 1 mål og dette skal fremgår helt tydeligt, det er det første jeg skal se så jeg let og hutigt kan finde det. På siden som den er nu prøver du på flere ting på samme side, der er flere ting der træder meget tydeligt frem (topbanner, kataloger til højre, tekst med døgnåbent, partner logoer) - skær det ned til 1.
3. lav partner logoerne til tekstlinks i stedet for logoer, de tager meget fokus