Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der vil hjælpe mig med at lave et feedback på min shop.

Har masser af besøgende hvoraf mange kun kommer til forsiden men har også mange som kigger på produkterne.

Men ingen af dem køber dog noget.

www.sub-shop.dk 

På forhånd tak 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Hej

Hvis jeg var dig, ville jeg nok se at få stammet op på designet, opsætning og dine navigationspricipper. Se evt. hvordan dine konkurrenter har designet deres løsninger. Designet skal jo spirere brugerne til at købe. I stedet for at bruge hele forsiden på tekst, så sæt nogle lækre stemningsbilleder op, masser at lækre produktbilleder.

Få dig et lækkert logo og drop det der DanDomain standard skin, der er jo brugt af de første 200 webshops.

Sæt shoppen op til at brugerne går direkte i "kurven" når de klikker på "køb" og lave en stor "handel videre" knap.

Ryd op i din navigation i venstre siden, her vil jeg kun placere produkter og ikke andet, det samme gælder på navigationen der er lidt formange og det kan med fordel godt grupperes. Tilbud og nyheder kan du evt. placere over ved produktmenu, så venstre siden udelukkende er produkter og toppen er mere generel info m.m.

Det var lige par tips, håber de kan bruges

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:30

Jævnt kedeligt design, standard webshop.

Jeg hæfter mig dog ved at der mangler produktbeskrivelser mange steder, og der hvor de findes, har du ikke gjort dig umage med at få dem oversat. Det er ikke alene dårlig kundeservice, det hjælper dig heller ikke til en god placering i søgemaskinerne. 

Butikken virker dermed "tom" og jeg mister interessen.

Venlig hilsen
Ole

Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 10:48

Hej,

Din produkt menu til venstre kan du med fordel optimere. Det tager for lang tid at komme ind til det du vil sælge. 

Du kan også med fordel se på nederste del af menuen, jeg forsøgte st klikke på nyheder, galleri etc. indtil jeg fandt ud af at man skulle hen på et nyt site for at se det. (men det er måske bare mig som er gammel :-))

Er ellers enig med forrige indlæg.

Kenneth

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)