Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yeeaahh endelig er min webshop åben!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Gem følgende tekst gennem notesblok som "index.php" og upload den herefter til roden på din FTP-server.

<?php
Header( "HTTP/1.1 301 Moved Permanently" );
Header( "Location: http://pernill.dk/shop/" );
?>

Ovenstående er en 301-redirect, hvilket er en søgemaskinevenlig redirect, og gør at kunder kommer direkte ind i shoppen når de skriver Pernill.dk i adressefeltet. Dit nuværende "velkomst-billede" er kun til irritation og forringer din konverteringsgrad.

I shoppen fylder dit topbanner ALT for meget af siden, hvilket fjerner fokus fra det vigtigste - Produkterne. Topbanneret bør være maks 150px høj.

Den hvide baggrund virker utroligt steril og kedeligt - Vælg en flot baggrund, der passer til dit nye topbanner.

Derudover er shoppen utroligt langsom, hvilket helt sikkert skyldes dit webhotel, som jeg kan se er www.servage.net - Flyt dit domæne til www.wannafind.dk  - Wannafind koster en smule mere end din nuværende leverandør, men tjener sig hjem igen på kort tid.

Tillykke med din nye tilværelse som E-købmand - Og husk så i øvrigt at få læst E-pusher

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:35

Hej alle og tak for tilbagemeldingerne Smile

Jeg har tidligere oplevet langsom loadtid på siden, men det er som om når den først er kommet i gang, at den så kører fint, men nu har jeg hørt det flere steder fra at der er en loadtid på 20+ på sideskift og det er helt uacceptabelt. Det gad jeg heller ikke vente på uanset hvor lækre produkterne end er. Det er rigtigt at vi kører på Servage og at det er der problemet ligger. Jeg er dog ellers tilfreds med Servage på alle andre områder, så ville gerne blive. Derfor har jeg undersøgt mulighederne for at gøre noget ved hastigheden og fandt sent i aftes et indlæg på Joomla forummet med et trick til at speede hastigheden markant op. Så det prøver jeg lige først og virker det ikke, tror jeg også jeg hopper over til wannafind, da de er nævnt mange gange her på Amino.

Mht forsiden er jeg helt enig med jer. Forsiden med klik videre er bare en irriterende forhindring, men også en absolut nødløsning. Vi havde annonceret med åbning en bestemt dato og da vi ville flytte indholdet over i roden gik det helt galt og vi valgte at flytte det tilbage som det var og lave nødløsningen, altså forsiden. Jeg må indrømme at det er min mand, der tager sig af alt kodearbejdet, selvom han bestemt ikke er uddannet på det område. Vi lærer begge hen ad vejen. Magnus, dit forslag er meget velkomment, men jeg vil helst være sikker på at det er en holdbar løsning når vi alligevel skal rode med det?

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun tilslutte mig koret om Servage: Brug det kun til udvikling!

Deres løsning er god til sites for store mængder data, men kommer der meget trafik eller mange database-kald går de i knæ øjeblikkeligt.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 21:58

Det er da ærgerligt, for valgte ellers dem efter anbefalinger herfra Amino. Men, hvad så nu..... Er det ikke en større omgang at flytte hosting??? Indifferent 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 22:36

Hej Pernille

Stort tillykke med åbningen :-)

Jeg har et lidt feedback, som du kan bruge eller lad' vær...

1) Der burde være et linklogo'et i toppen, så man kan komme tilbage til forsiden. Alternativt også et tekst-link "Forside", der sidder lige over "Produkter"

2) Priserne på kategori-siderne (f.eks. denne) burde vises større og tættere på køb-knappen.

3) Når man klikke på produktbillederne på f.eks. denne side, bør produktet ikke vises i stort - men blot linke ind til selve produkt-siden (her)

4) Igen - større font på prisen på produktsiden - og tæt på købsknappen

5) Ord som "required" bør oversættes til dansk på betalingssiden

6) Generelt vil jeg øge fonten en smule, da teksten generelt er meget lille (men jeg er også ved at blive gammel ;-))

7) Dine fine selling points med gratis levering, PBS godkendelse og 1-3 dages levering burde også stå i venstre side - og ikke kun på forsiden, da ikke alle dine kunder vil se forsiden (f.eks. hvis de kommer via Google)

8) Sidetitlerne bør optimeres, så de appellere til søgende på f.eks. Google.
Eksempel: Pernill.dk - Unikt modetøj til unge kvinder - Empire med rynkeffekt oliven og pink
Forslag: Pernill.dk - Flot Bluse i Oliven og Pink til kun 199,-

9) En site søgning på Google viser også, at du har for mange næsten ENS side titler. Se bare her:
http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4GGLJ_daDK229DK229&q=site:pernill.dk&start=20&sa=N

10) Slutteligt... al held og lykke med butikken. Varerne rigtige flotte

Thue Nielsen
www.menscare.dk - Danmarks ældste online grooming store
www.womanscare.dk - Nyhed til kvinder!

Med venlig hilsen
Thue Nielsen

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 13:09

Hej Thue

Al feedback er mere end velkommen.

1) Der er et link til forsiden i menuen til venstre? Er det ikke nok?

2) Enig med at prisen er for lille og ja, du har nok helt ret i at øjnene forventer at prisen står ved købsknappen. Det er svært at ændre et standard-system, når vi er helt nybegyndere i kode, men heldigvis findes der forummer til den slags, så det skriver jeg på min to do liste.

3+4+6) Igen, er vi lidt bange for at rode for meget i koderne, men jeg tilføjer det på min liste.

5) Det har jeg slet ikke lagt mærke til, men hvor kan man nemt stirre sig blind til sidst. 

7) Egentlig et godt argument.... Mener du at jeg skal oprette et menupunkt til hver i stedet for de menuer jeg har nu, der hedder "kundeservice" og "forsendelse og betaling" hvor de ting egentlig står?

8+9) Her er vi igen ude i nogle begrænsningerne sat af systemet, men det kan vi købe os til at få rettet. Har kontakt til en Amino-bruger som kan hjælpe os med en søgemaskineoptimering af hele siden.

10) Mange, mange tak Big Smile

Venlige hilsner Pernille

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 00:25

Hej Pernille

Flot shop du har fået dig her.

hastigheden kan ejg se er blevet rettet - den kører i hvert fald okay på min server.

Mht. søgemaskinerne er der lige en rettelse til det Thue skriver, i stedet for at gøre som thue skriver "Pernill.dk - Flot Bluse i Oliven og Pink til kun 199,-" så put Pernill.dk til sidst, hvis du overhovedet vil have det med - kald den evt. for "Pernill.dk - Flot Bluse i Oliven og Pink til kun 199 - Pernill.dk - " eller blot "Flot Bluse i Oliven og Pink til kun 199".

Nu har jeg lige kigget lidt på din venstre menu - jeg synes den ser lidt rodet ud med login og nyhedsbrevstilmeldingen - de står meget tæt.

Og lige en sidste ting jeg lagde mærke til - hvorfor er forsiden ikke udnyttet optimalt? Det er her du skal sørge for at vise kunderne de bedste tilbud lige nu - du skal sørge for hele tiden at have noget fremme der.
Det er ligesom hvis du går ind i en butik på strøget, hvor kun produkterne er fremvist på bagvæggen.
Tag og udnyt den plads du har på forsiden.

Håber du kan bruge ovenstående:)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 21:34

Hej Nick

Og tak for dine tanker og ideer og ikke mindst rosen. Det vil jeg helt sikkert tage til mig og bruge, men ligenu tror jeg, jeg står overfor et set back, da jeg har oplevet problemerne rulle ind siden jeg har åbnet, både med selve shopsystemet og med mit webhotel. Tror jeg må tage den tunge beslutning at vælge en helt anden retning, så det arbejder jeg på at finde og skal så have banket op.

Men jeg ser det som en ny chance til at genoverveje menuopstilling, produktvisning og mange andre ting, som jeg har fundet ud af ikke virker og som Amino-brugere har gjort opmærksom på.

Hvad siger man? Af skade bliver man klog? Op på hesten igen. Smile

Mange hilsner Pernille 

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:53

Hey lækker shop du har fået lavet der. Men jeg kunne da godt ønske mig lidt hvad angår størrelserne. Der kommer først noget når jeg klikker ind på produkterne. I mine øjne ville det være smart hvis der kom noget når man klikkede på billederne af tøjet. Men det er jo bare mig der har det sådan. Men ellers er det en fin shop du har dig der.
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:03

Så sent som den 6/6 anbefalede jeg Pernille følgende på mail :

Fjern email adresse fra siden og henvis til din formular, da en email (direkte læsbar på hjemmesiden) 
automatisk med tiden vil give spam.
Bør ikke have rullende billeder i venstre menu, det virker forstyrrende på indtrykket af hjemmeside.
Logoet er for stort. Det skæmmer siden. Eventuelt få det i en mini udgave.
De fire logoer midt på siden med Post, Dankort, PBS og transport skal laves som links, de skæmmer siden.
VI burde have en guide herinde til grundlæggende design, det kunne hjælpe dem som designer selv ?
mvh
Mogens
Easy Webhost
http://www.easywebhost.dk/

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)