Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yeeaahh endelig er min webshop åben!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fiahgt

Tak for roserne og din gode kritik. Billederne har irriteret mig i et stykke tid og jeg regner med at give siden en overhaling snarest, da Amino-brugere og jeg selv er faldet over nogle ting, som nok bør rettes til. :) For synes du har helt ret, at billedstørrelsen er alt for lille.

God idé Mogens. Det håber jeg andre vil bakke op om, da det helt sikkert vil kunne bruges af mange gør-det-selv folk :)

Mange hilsner Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:54

Hej Pernille

hihi, typisk og skønne amino. Du opretter en tråd i jante tæskerne og ender med at få shoppen undersøgt i alle ender. Dejligt med masser af gode råd.

Herfra skal der tæskes lidt jante.. TILLYKKE med shoppen, den er rigtig flot. (har fortrudt jeg viste den til konenStick out tongue)

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:15

Hej Kenneth

Tak for dit helt igennem glad-i-låget indlæg :) Ja, Amino kan virke på mange måde og her har det helt sikkert været til min fordel.

Du må hilse din kone og sige at jeg giver 15% special-price rabat til særlige kunder ved brug af rabatkoden: velkomst15

God aften til dig!

Mange hilsner Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)