Efter at have knoklet mange sene aftentimer kan jeg nu endelig åbne min webshop og det er fedt at få "live" tilbagemeldinger fra kunder og nysgerrige, når jeg så længe bare har siddet med mine egne tanker og håb og drømme.
Og når der lige så stille begynder at tikke ordrer ind, kan det næsten ikke blive bedre. Eller jo, flere ordrer = endnu bedre
Kig gerne forbi og send linket videre
www.pernill.dk
Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.
Mht. "Klik på logoet" er det en nødløsning indtil vi finder den rigtige løsning. Da vi har lavet shoppen har vi gemt den i en pernill.dk/shop-mappe og da vi ville flytte den over i selve roden, altså pernill.dk gik det helt galt. Så det er en midlertidig løsning som blev lave hrutigt da vi havde annonceret med åbning og gerne ville overholde den dato. Men ved det ikke er det smarteste.
Kan du forklare hvordan den fejler? Er det helt alvorligt og hvilken browser bruger du? Det er jo straks værre....
Mvh Pernille
Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.
Mht. "Klik på logoet" er det en nødløsning indtil vi finder den rigtige løsning. Da vi har lavet shoppen har vi gemt den i en pernill.dk/shop-mappe og da vi ville flytte den over i selve roden, altså pernill.dk gik det helt galt. Så det er en midlertidig løsning som blev lave hrutigt da vi havde annonceret med åbning og gerne ville overholde den dato. Men ved det ikke er det smarteste.
Ærgelig start? det vil jeg ikke kalde det, hvis jeg ikke skrev de fejl som lige gjorde mig forvirret og som ikke virkede på min skærm så ville jeg syntes det havde været en ærgelig start for din shop.
men det er fint i er opmærksomme på det med linket ikke er godt i længden. vedr Browser er det IE 6.
Men tror egentlig I er kommet heldig afsted med desing. mv. det er bare nå det ikke virker her så er det lidt træls :-)
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Hej og tak for dit svar. Koden du har sendt, gætter jeg mig til vil videresende brugeren fra pernill.dk til pernill.dk/shop uden at de lægger mærke il det? Jeg er blevet fortalt at det ikke er nogen god løsning i forhold til søgemaskinerne. Derfor valgte vi at lave den lidt irriterende forside med "klik på logoet".
Jeg tjekker browsere, tak for linket, den kendte jeg ikke.
Vi er helt enige om at det er en ærgerlig start for min shop! Jeg er skam rigtig glad for at du gør mig opmærksom på problemerne. Vi vil få kigget på det.
Hej og tak for dit svar. Koden du har sendt, gætter jeg mig til vil videresende brugeren fra pernill.dk til pernill.dk/shop uden at de lægger mærke il det? Jeg er blevet fortalt at det ikke er nogen god løsning i forhold til søgemaskinerne. Derfor valgte vi at lave den lidt irriterende forside med "klik på logoet".
Ja, det er også korrekt. Søgemaskinerne kan i reglen ikke se at du sender alle besøgende direkte videre til din shop, men sålænge du beholder det nuværende indhold er der ingen forskel på søgemaskiners opfattelse af siden. Det er lige dårligt :-)
Jeg synes du har et rigtig lækkert logo, men siderne er helt utroligt længe om at loade. Så længe at jeg helt hoppede væk igen. Måske er min tålmodighed kort, men jeg ventede mindst 20 sek. uden der skete noget og det ville frustrere mig til døde, hvis det var en side jeg skulle handle på.
Rigtig super flot design, men hold da fast hvor er den langsom!
Da jeg trykkede på info for en tshirt, tog det så lang tid, at jeg nåede at tjekke et par mails, før den kom frem på skærmen.. Så da jeg så et par andre tshirts jeg kunne lide, gad jeg slet ikke kigge nærmere på dem, for så skulle jeg bare til at vente igen.
Men flot design, det kan jeg rigtig godt lide, og nem og overskuelig side, med det info man skal bruge. Jeg ville absolut føle mig tryg ved at handle der, hvis jeg havde tålmodighed til al den ventetid ;-)