Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstår du annoncen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-amigos.

Nu er min kone, Kirsten, endelig klar til at tage springet.

Om kort tid ryger skal hun have en annonce med i en husstandsomdelt publikation i nærområdet.
Før vi skiber den af, vil vi gerne lige have den en tur i "fokusgruppe", og hvad er mere naturligt end at spørge her på Amino?

Derfor:

Hvordan opfatter I denne annonce: http://www.udtilos.dk/xtrapics/aabningsannoncesmall.pdf?

Hvis du resopnderede på denne annonce, hvad ville du så forvente af det første møde - og af behandlingsforløbet?

Andre kommentarer?

mvh Hans

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:05

Hej - og tillykke med springet!

Lækker annonce - jeg ville reagere - jeg har brug for det - jeg kan dog overhovedet ikke se nogen sammenhæng mellem tekst og billede - enten skal du vise et hvor hun behandler eller et headshot af hende selv, et billede af velvære eller lignende - en dame i træningssæt i det fri signalerer ikke velvære for mig...

*krydser fingre for Kirsten*

Mette

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 12:05

Udmærket annonce.

Måske en tilføjelse :)

Logoet nederst for  " Danske fysioterapeuter "

Måske, at der også under teksten for Kirsten Stokholm Kjer.

kunne stå noget lignende :

Medlem af Danske ............... Din garanti for bla. bla.

Det kunne da vække ekstra tillid.

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:37

Tillykke med det nye tiltag 

Jeg mener heller ikke at billedet er velvælgt.

Desuden få farverne, annonce til at se noget selvgjort ud, frem for at sinalere professionellisme.

Der er mange informationer i toppen, presset ind på et lille område.

Overskriften virker lidt kryptisk, måske det vil hjælpe hvis man brugte "vil" i stedet for "ka"

Hvis man byttede om på højre og venstre kolonne, så vil man måske få en mere naturlig læsning af informationerne.

Hvad betyder "kropslige værktøjer"? - jeg ved det ikke, men måske er det bare mig som mangler viden - måske skulle jeg tilmelde mig sådanne en behandling 

Held og lykke med projektet

SL

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:31

Slogan og tekst i toppen er lidt for tv-shop agtigt efter min smag.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:03

Jeg synes, annoncen er god (omend meget farverig), jeg synes også, at billedet er godt, fordi det er så roligt, sundt og naturligt med sådan en vandrertur i fornuftige sko. Jeg ville tilføje telefontider og en opfordring til at ringe og høre nærmere, altså et action-point.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 15:19

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Om kort tid ryger skal hun have en annonce med i en husstandsomdelt publikation i nærområdet.
Før vi skiber den af, vil vi gerne lige have den en tur i "fokusgruppe", og hvad er mere naturligt end at spørge her på Amino?

Derfor:

Hvordan opfatter I denne annonce: http://www.udtilos.dk/xtrapics/aabningsannoncesmall.pdf?

Der er klare plusser i forhold til hvad jeg ellers ser. 4-farve tryk, reference til formelle kompetencer, billede af behandleren.

Ordet 'ressourceorienteret' (resurseorienteret er kortere) er dog lidt for flyvsk. Hvad er forskellen? Hvad er det? Du lister kun mine "fordele" men en lille boks med en beskrivelse kunne jeg godt bruge.

Hans:
Hvis du resopnderede på denne annonce, hvad ville du så forvente af det første møde - og af behandlingsforløbet?

Det kan jeg ikke afgøre.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:30

Nåå ja, forventninger til første møde ville være tårnhøje - at jeg kunne komme ind og blive undersøgt, få at vide hvad der er galt, hvad jeg skal gøre og få øvelser og værktøjer til det - jeg ville forvente at have det bedre efter første behandling med den ordlyd :-)

Jeg har ikke de bedste erfaringer med fysser så jeg ville også have en forventning om at møde en der havde tid til mig og ikke var i familie med Ilse - jeg har desværre kun mødt fysser der havde travlt og tog for hårdt fat...

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:14

Jeg ville forvente at der var lidt psykoterapi-agtigt i det, fordi der er lagt meget vægt på ord som stress, uro, til stede i nuet, samtale socialpædagog osv. og ikke kun fysiske betegnelser.

Der er en stavefejl i overskriften i den ene boks - oreinteret i stedet for orienteret.

Måske du skulle dele ordet op i to, så vil det være nemmere at læse; resource orienteret.
Jeg læste først ordet i højre side af annoncen, og vidste ikke hvad det var, men lagde slet ikke mærke til at det var dét der stod beskrevet i boksen til venstre, fordi ordet er så langt, at man nemt kommer til at springe det over, når man læser det.

Hvis det kun var en fysioterapeut jeg havde brug for, fx. pga. af ondt i ryggen,  ville jeg ikke vælge jer ud fra annoncen, fordi jeg ville være bange for, om det var for "psykolog-agtigt" og det ikke var dét, der var mit behov.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:25

Hej Hans.

Ville egentlig omskrive flyeren ved at kopiere - omformulere, flytte rundt og indsætte indholdet her, men din PDF tillader ikke at man kopierer indholdet.... og jeg har ikke energi til at skrive det hele igen.

Mvh,
Christian

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)