Hej - jeg har set i kilden til flere onlineshops at de har brugt ShopSystem Publisher - hvor kommer dette fra? når jeg Googler får jeg kun nogle tyske henvisninger samt en anden tidligere Amino tråd, som dog ikke gør mig klogere. Jeg har et par dage siddet med en OsCommerce og finder den meget vanskelig at arbejde med - jeg har i mange år arbejdet med Dreamweaver og foretrækker html eller asp, men er ellers åben og synes det kunne være spændende med php - men layoutet er vanskeligt at styre selv, og jeg leder altså efter en anden type shop hvor man kan gøre det. Tak og bedste hilsner Anita |
Der skal også bruges HTML for at lave en webshop med php. Det har ikke noget med sproget at gøre hvor vanskeligt layoutet er at styre.
Du kan for eksempel se på den nye OS webshop magento, der er spået til at slå OScommerce af markedet.
Alternativt kan du koble et CMS system sammen med en webshop - for eksempel Joomla med Virtuemart. Joomla har en enormt god template engine og kan tilpasses lige efter dine ønsker.
Begge systemer er php, men som sagt har sproget intet at gøre med layoutmæssig kontrol.