Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med input til et gammel site.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Høng
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har overtaget dette site som vores kunder egentlig synes er fint nok. Det er enkelt og hurtigt at finde rundt i, men nu har det nogle år på bagen, så det trænger efterhånden til noget mere nutidigt.

Jeg vil ikke have en egentlig webshop, men havde selv tænkt lidt på at kunden kunne samle en ordre sammen som jeg kunne modtage en mail, med ordren på. 

Jeg vil sætte pris på at få et par inputs til hvad jeg skal stille op med sitet, så det måske blev lidt mere proffesionelt opbygget.  Måske med et helt andet layout? Er der fks graverende fejl på sitet som jeg ikke selv ser?

Min hjemmeside ser sådan her ud www.vldesign.dk

På forhånd tak 

Fra Glostrup
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:38

Hej,

Jeg kan godt se hvad du mener med at sitet har et par år på bagen, det ses lidt på farverne og navigationen.

Du snakker selv om e-mail bestilling online, det vil jeg sige er et must, ellers skal kunden først finde produktet, så ind på kontakt og finde jeres nummer.

Der er dejligt lidt tekst på siderne, kort og præcist.
Men når køre rundt i navigationen, hopper siden lidt, det skyldes at hjemmesidens brede der variere.

Det kan virke lidt forstyrende at forskelllige farver i navigationen, så hellere benytte dem et andet sted på sitet. 

Håber at du kunne bruge det til noget :-) 

Prøv at besøg Design4web.dk vi designer en hjemmeside for jer GRATIS, hvis i kan lide det, kan vi jo gå videre med hjemmesiden :-)
Alle vores hjemmesider er CMS styred, dvs. at kunde selv kan opdatere hjemmesiden.
ALT opdaterings arbejde er naturligvis inkluderet i prisen.
Evt. send mig en mail på cb@design4web.dk :)

Fra Høng
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:27

Tusind tak for dit hurtige svar. Jeg havde ikke selv set at billedet rykker sig, før du sagde det Tongue Tied

Jeg vil prøve at tage et kik på jeres tilbud.

Med venlig hilsen

René 

Fra Glostrup
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:15

Mange tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33

Hej

Ja sitet trænger vist lidt, men "overall" ok. Logoet på forsiden (det røde) bør ved integreres i designet af siden, eller man kunne få et helt nyt logo. Derudover vil jeg foreslå at I får taget nogle billeder af jer selv der bedre signalerer hvor glade I er for jeres arbejde:)

Håber det kan bruges

Gitte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)