Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Net Marketing...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Net Marketing? Er blevet en hybrid markedføringform mellem Internet marketing og Network marketing... Hvilket er det eneste, jeg selv har benyttet det sidste halve års tid eller så.

Hvor mange på Amino benytter sig at dette? Altså, bygger deres MLM forretning igennem Internettet og ikke over en kop kaffe med naboen. Hvis ja, hvordan? Og hvordan holder I kommunikationen med jeres up-/downline (selv gør jeg gennem email of Skype)?

Indtil videre har jeg selv brugt PPC og ezine marketing, udover en team advertising co-op.

Jeg ved godt at alt afhængig af service/produkt, kan der være nogle forhindringer, hvad angår distribution og faxen frem og tilbage med papirer; men jeg tror umiddelbart selv, at jeg kan nå bedre resultater på kortere tid - end at snakke med alle jeg møder på gaden. Traditionel markedsføring kan også være forholdvis omkostningsfuld og ineffektiv, da det er som at skyde med spredehagl.

Har du erfaringer/råd/idéer/spørgsmål hvad angår Net marketing? Fyr løs...

mvh. Anton
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:23

Dato: 3/31/2006 3:55:47 PM Forfatter:Anton Roy Net Marketing? Er blevet en hybrid markedføringform mellem Internet marketing og Network marketing... Hvilket er det eneste, jeg selv har benyttet det sidste halve års tid eller så. Hvor mange på Amino benytter sig at dette? Altså, bygger deres MLM forretning igennem Internettet og ikke over en kop kaffe med naboen. Hvis ja, hvordan? Og hvordan holder I kommunikationen med jeres up-/downline (selv gør jeg gennem email of Skype)? Indtil videre har jeg selv brugt PPC og ezine marketing, udover en team advertising co-op. Jeg ved godt at alt afhængig af service/produkt, kan der være nogle forhindringer, hvad angår distribution og faxen frem og tilbage med papirer; men jeg tror umiddelbart selv, at jeg kan nå bedre resultater på kortere tid - end at snakke med alle jeg møder på gaden. Traditionel markedsføring kan også være forholdvis omkostningsfuld og ineffektiv, da det er som at skyde med spredehagl. Har du erfaringer/råd/idéer/spørgsmål hvad angår Net marketing? Fyr løs... mvh. Anton

Hej Anton,

Jeg er ganske som du også stærk tilhænger af at bruge internettet - og dets redskaber - for at skabe relationer (og sidenhed forretning) - og har bl.a. kontakt til mange "top-distributører" som i allerhøjeste grad skaber mange nye kontakter i lande, som deres selskaber er ved at åbne eller på vej til at køre i stilling. Internettet rykker i særdeleshed ved den "gamle" Network Marketing floskel "Work Local - Think Global" - men hvor mange ikke forstår at man GODT kan gå over åen efter vand; man behøver ikke begrænse sin rekruttering til sit eget land.

Har eksperimenteret en del med at skabe relationer online - og det er både via MSN, Skype, Yahoo og diverse online communities.

En af de dygtigste på dette område - lærer fra sig - tjek: www.lasseburholt.com/steingart.htm - tjek evt. Tele-Class knappen på hans site, der kan du høre eksempler på det han lærer fra sig.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:27

Dato: 3/31/2006 3:55:47 PM Forfatter:Anton Roy ....Har du erfaringer/råd/idéer/spørgsmål hvad angår Net marketing? Fyr løs... mvh. Anton

Iøvrigt skal du ikke forvente at få ret mange input via dette forum - som du kan bruge eller finde inspiration i - vedr. dit emne... som du sikkert har bemærket, så er det mere interessant for brugerne at finde anledning til at kritisere eller gøre sig kloge på områder, som de alligevel ikke har ret meget konkret eller saglig viden om ;-)

Så.. "Fyr løs!" - den falder til jorden ;-)

Nogenlunde samme emne har nemlig været kastet i spil tidligere her på Amino, i denne tråd:

Det blev til 2 kommentarer ;-)

Men vil da blive POSITIVT overrasket, hvis der kommer en række brugbare kommentarer ;-)

Denne skulle lige med - her henover morgenkaffen ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:50

Jeg er ikke blevet træt af at drikke kaffe med naboen, men må indrømme at jeg er blevet dødtræt af at fare land og rige rundt og vise produkter, holde præsentationer og hver gang selvfølgelig drikke kaffe.

Hver gang man suser afsted giver man jo afkald på noget andet, så min prioritering ligger anderledes idag end for et par år siden.

Eftersom jeg idag arbejder med et 100% webbaseret koncept kan jeg ordne det meste via nettet. Jeg holder dog stadig fast i at mødes med downline "real life" for at have den personlige kantakt, men det er sjældent, og primært ved fællestræning hvor vi samler så mange som muligt.

Jeg benytter selvfølgelig de mest gengse kommunikations midler på nettet, email, messenger og Skype. 
Jeg benytter et forum til at kommunikere med andre i forretningen, crossline naturligvis, da det på sigt giver en stærk organisation i firmaet.

Forretningspræsentation og online møder med organisation klarer jeg af og til på hotconference. Er dog først ved rigtigt at sætte det ordentligt op nu, men synes at det ser lovende ud. På sigt håber jeg vi kan have et online konferencerum hvor en række personer kan tilknyttes, hvor så nye interesserede eller medlemmer altid kan besøge og få svar.

Så har jeg min hjemmeside der har givet et vildt resultat, jeg havde aldrig drømt om effekten. Og det på trods af at hjemmesiden er bikset hurtigt sammen efter instrukser i en bog :-)
Jeg tilbyder så alle i min struktur at få en subsite magen til, og resultatet har været overvældende.
Jeg markedsfører den gennem adwords, ja det koster kassen, men det virker.
Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 11:14
LOL - Du har ret Lasse, der er ikke mange på forummet her, der er involveret i MLM...

Derudover bemærker jeg du siger, at du først skaber relationer, for sidenhen at skabe forretning. Har du tænkt i omvendt rækkeføle? Først skabe forretning, for derefter at skabe relationer?

Flere MLM virksomheder, der formidler via Internettet har efterhånden præsentationer og et markedsføring system sat op, som gør det muligt, at sponsere uden at have snakket med vedkommende først... Jeg ved der er mange, der networker for det sociale aspekt, og det må man ikke glemme! Men i min verden er det nemmere/mere tidsbesparende, at skabe relationerne, når vedkommende har taget en beslutning om at deltage.

Derudover hvis ens MLM virksomhed ikke har en komplet system på Internettet til dette, kan man selv lave det.
Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 11:34
Hej Teamworker

Jeg er meget enig med dig - jeg blev også dødtræt af at fare land og rige rundt til møder og præsentationer.

Jeg kan godt følge din vurdering i den ''personlige'' kontakt; men samtidig vil jeg hellere arbejde sammen med én, der vil i USA, fremfor 10 i Danmark der ikke vil; men måske føler sig nødsaget, fordi nu har man jo været venner i lang tid (forstå mig ret). Og man får smidt den i hovedet hele tiden med "Winner never quit and quitters never win"...

Hvad angår adwords. Så ja det er dyrt; men man kan følge sin data og lade ens kampagne, så at sige, løbe i nul. Derudover er det en passiv markedsføring form, der behøver minimal opdatering, når alt grundarbejdet er lavet (komplet søgeords liste). Så skal man kører lidt split testing og analysere sine resultater.

Jeg vil lige droppe et link (har intet affiliate eller MLM forhold hertil); men mener han har fat i noget af det rigtige.
http://www.recruitomatic.com/home.html
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:15

"Today all you need is a phone line, a computer and an internet connection."

Mens man bygger sin forretning på denne nye og spændende måde, så kan ACN klare telefonlinjen samt internetforbindelsen, som jo ifølge ovenstående er et krav...!?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:53
Dato: 4/3/2006 11:14:41 AM Forfatter: AcnMobile.dk

''Today all you need is a phone line, a computer and an internet connection.''

Mens man bygger sin forretning på denne nye og spændende måde, så kan ACN klare telefonlinjen samt internetforbindelsen, som jo ifølge ovenstående er et krav...!?

haha! Godt salgstrick!
Men kan jo også bare bruge SKYPE og så ringe gratis ;-)
Har ACN egentlig fået INTERNET op at køre i Danmark? ACN er jo ikke kendt som de hurtigste knive i skuffen når der skal lancheres produkter som er hippe og det eneste folk vil have (såsom mobiltelefoni...)

Lasse Burholt

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 12:31
Dato: 4/3/2006 12:53:22 PM Forfatter: Lasse Burholt

haha! Godt salgstrick!
Har ACN egentlig fået INTERNET op at køre i Danmark? ACN er jo ikke kendt som de hurtigste knive i skuffen når der skal lancheres produkter som er hippe og det eneste folk vil have (såsom mobiltelefoni...)
Lasse Burholt

Internet, bredbånd, IP-telefoni og video-telefoni bliver udrullet over hele Europa og Danmark i løbet af 2007.

ACN lancerer i øjeblikket mobil-telefoni i hele Europa.

Mobil-telefonien ER kommet til Danmark.

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 14:07
Dato: 4/3/2006 12:53:22 PM Forfatter: Lasse Burholt

haha! Godt salgstrick!

Lasse Burholt

At ringe gratis med Skype er i øvrigt en sandhed med modifikationer.

Det kræver jo at modtageren rent faktisk ved, at man vil ringe og at vedkommende har computeren tændt - samt at man har en højhastigheds-bredbånds-forbindelse.

Ellers koster det penge at ringe med Skype til ''almindelige'' telefonlinjer.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)