Hvor mange på Amino benytter sig at dette? Altså, bygger deres MLM forretning igennem Internettet og ikke over en kop kaffe med naboen. Hvis ja, hvordan? Og hvordan holder I kommunikationen med jeres up-/downline (selv gør jeg gennem email of Skype)? Indtil videre har jeg selv brugt PPC og ezine marketing, udover en team advertising co-op. Jeg ved godt at alt afhængig af service/produkt, kan der være nogle forhindringer, hvad angår distribution og faxen frem og tilbage med papirer; men jeg tror umiddelbart selv, at jeg kan nå bedre resultater på kortere tid - end at snakke med alle jeg møder på gaden. Traditionel markedsføring kan også være forholdvis omkostningsfuld og ineffektiv, da det er som at skyde med spredehagl. Har du erfaringer/råd/idéer/spørgsmål hvad angår Net marketing? Fyr løs... mvh. Anton |
Dato: 3/31/2006 3:55:47 PM Forfatter:Anton Roy Net Marketing? Er blevet en hybrid markedføringform mellem Internet marketing og Network marketing... Hvilket er det eneste, jeg selv har benyttet det sidste halve års tid eller så. Hvor mange på Amino benytter sig at dette? Altså, bygger deres MLM forretning igennem Internettet og ikke over en kop kaffe med naboen. Hvis ja, hvordan? Og hvordan holder I kommunikationen med jeres up-/downline (selv gør jeg gennem email of Skype)? Indtil videre har jeg selv brugt PPC og ezine marketing, udover en team advertising co-op. Jeg ved godt at alt afhængig af service/produkt, kan der være nogle forhindringer, hvad angår distribution og faxen frem og tilbage med papirer; men jeg tror umiddelbart selv, at jeg kan nå bedre resultater på kortere tid - end at snakke med alle jeg møder på gaden. Traditionel markedsføring kan også være forholdvis omkostningsfuld og ineffektiv, da det er som at skyde med spredehagl. Har du erfaringer/råd/idéer/spørgsmål hvad angår Net marketing? Fyr løs... mvh. Anton
Hej Anton,
En af de dygtigste på dette område - lærer fra sig - tjek: www.lasseburholt.com/steingart.htm - tjek evt. Tele-Class knappen på hans site, der kan du høre eksempler på det han lærer fra sig.