Tog over 30+ sekunder at loade sitet og må indrømme det tiltaler mig ikke rigtigt. Selv når man har været på siden en gang skal det hele loades igen og vi snakker 30+ sekunder igen. Dine besøgende er væk efter 5 sekunder.
Jeg forbinder det ikke med en oplevelse af at købe kunst til 10.000 kr per værk og selve indkøbsprocessen med minimalt område med scrollbare både vandret og lodret... Njaee det var ikke mig du fik ind som kunde.
Ellers er konceptet omkring hjemmesiden vel ok - men det bliver bare så sammenpresset og lettere uoverskueligt og de 30 sekunders ventetid hver gang man besøger forsiden kan nok skræmme de fleste besøgende væk.
Derudover så åbnes link til booking i et nyt vindue.
Rent teknisk er det heller ikke super godt: ingen dokument type deklarationer, rent tabel baseret kode, javascript fejl, ingen brug af teknisk seo virkemidler osv.
Så jeg er lidt ked af min kritik af din side men jeg tror altså du kommer meget længere med et meget mere simplistisk og enkelt udtryk der efterlader rum og ro til faktisk at se på dine malerier og din kunst og lade sig fylde af indtryk fra kunsten istedet for af hjemmesiden.