Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DIBS transaktion gyldig som underskrift?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Se nedenunder...

Alt om både i Danmark

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 09:58

Hej

Det bedste i et sådan tilfælde er at skrive til dem pr. brevpost - og send det anbefalet. På den måde kan du bevise at du har sendt et brev afsted til dem med dato for afsendelsen - og tag så en kopi af brevet - på den måde kan du bevise du har skrevet til dem og vise at du faktisk har sendt dem brevet - hvis de benægter at modtage det.

Derudover så skal du huske at inkludere dit navn, adresse, og kundenummer til B-One - så de kan slå dig op og få dig afmeldt.

Dog skal du huske på - at de ikke kan binde dig for mere end 1 år af gangen. Har du betalt 1. januar 2006 så har du en registrerings-periode (abonnement) hos dem til den 31/12-2006. Den næste regning som så kommer der - skal du ikke betale.

Men typisk har sådanne webhosting-firmaer en opsigelsesperiode inden dit abonnement udløber (typisk 1 måned). Tag kontakt til dem og spørg om hvor længe inden de skal ha en skriftlig opsigelse fra dig før at du kan siges op

At du betaler med dankort via nettet (til B-ONE) betyder ikke at du er berettiget til afmeldelse blot fordi du stopper med at betale. En skriftlig opsigelse er altid den bedste måde at undgå tvivl og problemer på!

Og helst med en god frist...

Ulrich

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 11:10
Jaeh, det har du også helt ret i.

Det er også små penge, problemet er netop at dette jo er anden gang og jeg ved at jeg har opsagt domænet. Desuden syntes jeg det er noget pjat at man SKAL opsige på papir, men man får en bekræftelse i ens kontrol panel.

Men B-one er et lavpris firma der ikke har et begreb om service, de bryder også PBS betingelser for at have en indløsningsaftale.

Jeg har nu betalt deres faktura mod at jeg forud for betaling fik en bekræftelse på at alle aftaler er opsagt, den har jeg fået (uden at sende noget på papir igen) og så har jeg kontaktet PBS så de kan sikre at B-One får et telefon nummer på deres website (som reglerne foreskriver).

Det virker muligvis lidt bisset, men de har (syntes jeg) selv bedt om det Desuden er regler regler.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)