Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg går og overvejer at starte en webshop, er jeg interesseret i at indhente tilbud og evt se referencer heraf - for at skabe mig et overblik over kvaliteten af produktet.

På forhånd tak

Dbh Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

...er en e-handelsløsning Smile

Fra Køge
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:55

Her gik jeg ellers og troede at en "web"shop foregik under real life shoppingSurprise
Er godt klar over det er en e-handelsløsning der skal til. Mit spørgsmål går på at indhente et tilbud, finde ud af hvor meget det skal koste at få designet en køreklar webshop? Og om det bedst kan betale sig at starte med standard webshop løsninger.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:14

Hej Anders,

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på email@redweb.dk hvor du beskriver dine forventninger til en webshop samt lidt om dit ambitionsniveau og hvilke ønsker du har til design af webshoppen (er der en eksisterende brevlinie/virksomhedsidentitet der skal integreres eller starter vi helt fra bunden).

Så sender jeg gerne et uforpligtende tilbud samt referencer m.v. tilbage.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 12:17

Hej Anders

Jeg kan varmt anbefale Martin fra mbc-design.dk

Prøv at hive fat i ham.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20

ok, jeg fik bare en tomt felt hvor der stod "webshop", og så ville jeg bare være lidt sjaw Smile din indholdstekst er åbenbart først blevet opdateret senereConfused

Vedr. dit spørgsmål så kører stort set alle vores kunder på en "standard" løsning, og det er selv om de kun har 20 eller 50.000 produkter, mange sprog, lille eller stor omsætning. Vi har endnu ikke været ud for noget der ikke rigtig har kunne lade sig gøre, og her tænker jeg især omkring designet.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:51

Sunred:

Da jeg går og overvejer at starte en webshop,

*host* Webshop Hvordan *hrmpr*

;-)

du har jo muligheden for at afprøve demoer hos alle de virksomheder der udbyder standard webshop løsninger ... fx dandomain, scannet etc... det er jo altid et godt udgangspunkt at prøve dem af...

held og lykke med projektet....

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:58
Sunred:

Da jeg går og overvejer at starte en webshop,

Køb e-pusher! Havde den været tilgængelig, da jeg startede webshop for 7 år siden, havde det sparet mig MEGET arbejde og unødvendige overvejelser - og den er garanteret tjent hurtigt ind igen. Og lad nu være med at sige, at den er for dyr eller tænke "ham Thorborg har i forvejen så mange penge". Tænk i stedet "hvad kan jeg tjene, ved at købe den". Thorborg har sikkert penge nok, men derfor kan den jo godt være en god investering. Synes i øvrigt, det er en underlig logik ikke at ville købe noget af een, der har mange penge. Der er jo ingen mennesker, der undlader at købe medicin ud fra betragtningen "medicin-firmaerne har penge nok".

Tro mig - og alle de andre e-handels-folk herinde. Den er pengene værd. 

-Og så held og lykke med projektet Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:11

Kan tilslutte mig de andre forslag, men snyd ikke dig selv for et kig på Shopify 

Jeg har 2 shops baseret på Shopify (se links i signaturen) - masser af muligheder og enkelte begrænsninger, så jo bedre man er klædt på ved at læse det materiale, som d'herrer ovenfor nævner, jo bedre kan man vurdere kravene til sin kommende løsning.

Venlig hilsen
Ole

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:14

Vi kan levere en funktiondygtig shop for 10.000 Kr, eksl moms.

Du kan kigge lidt på www.taketwo.dk/webshop og hvis du vurdere at denne løsningen indeholder de funktionaliteter du har brug for, så er 10k prisen.

Det skal dog nævnes at der leveres et design udkast inkluderet i prisen. Denne basere så en kommenikation af dine ideer til vores grafiker, hvis der efterfølgende skal laves ændringer i det sker deet på konsulentsats. Du kan prøve at kigge lidt rundt på www.taketwo.dk/referencer og tjekke om du kan lide designstilen.

Hvis det skulle være tilfældet vil der sandsynligvis være meget få efterfølgende designændring og derfor ikke nogen væsentlig overstigning af prisen på de 10k.

Der selvfølgeligt mulighed for at der kan bygges alle mulige spændende funktionaliteter på, men det vil jo så naturligvis også gøre den endelige shopløsning det dyrer.

Mvh Peder 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)