Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiller denne side?!?!?.....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Spiller denne side www.bluesilk.dk?

Alle varene er ikke lagt ind endnu for roder stadig med den men vil meget gerne høre jeres generelle mening?

Jeg har lingeri og erotisk-legetøj til en hver smag.

Jeg har kondomer til 1 kr. pr. stk. de er CE godkendte hvis det skulle betyde noget. Big Smile

Sorry... kunne ikke lade være... Embarrassed

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes faktisk det er et rigtig flot design... harmoniske farver som spiller godt sammen...

jeg tror dog din højre afslutning er smuttet over til venstre... ?

personligt ville jeg nok fjerne den meget "overvægtige" bare dame fra forsiden, da jeg ikke havde lyst til at kigge videre, hvis jeg skulle støde på den slags indhold igen... puha, billeder i mit indre som jeg ikke havde betalt for.... ;-)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hehe Fatima Fong - KÆMPE BARM ja væk med hende. Designet er stilet og lige til målgruppen :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:59

Hej

Det er et godt design du har, og en fin brugervenlighed... Du kunne måske godt "pakke" de vare du har på forsiden lidt tættere, der er lige rigelig luft imellem dem... Men det er en lille ting/smagssag.

Kunne forstille mig at du selv er opmærksom på de fejl der er i menuen. Mht. forrykning af designet osv.

Med venlig hilsen

Lasse

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:50

Hej,

Lækkert design!

Pas på med at åbne eksterne link, pdf og word dokumenter i samme browser vindue.

Jeg fik ved et uheld lukket hele browseren ned. Efter jeg havde klikket på "mål og størrelser".

Det er surt, at miste kunder på det Confused

Personligt ville jeg skjule kategorier, som endnu ikke har nogen tilknyttede produkter.

Held og lykke med butikken.

mvh

Anders

Tilmeldt 15. Feb 08
Skrevet kl. 01:01

Brian Brandt:

jeg synes faktisk det er et rigtig flot design... harmoniske farver som spiller godt sammen...

jeg tror dog din højre afslutning er smuttet over til venstre... ?

personligt ville jeg nok fjerne den meget "overvægtige" bare dame fra forsiden, da jeg ikke havde lyst til at kigge videre, hvis jeg skulle støde på den slags indhold igen... puha, billeder i mit indre som jeg ikke havde betalt for.... ;-)

Tak for Feedback!!! Big Smile

Jeg får lige kigget på min højre afslutning...

Hehe... er HELT enig!! men har lidt problemer med forsiden jeg kan ikke selv vælge hvilke billeder der skal være der... jeg skal have en til at kigge på det. er ikke så stærk i php endnu.

Tilmeldt 15. Feb 08
Skrevet kl. 01:08

Orangekiks:

Hej

Det er et godt design du har, og en fin brugervenlighed... Du kunne måske godt "pakke" de vare du har på forsiden lidt tættere, der er lige rigelig luft imellem dem... Men det er en lille ting/smagssag.

Kunne forstille mig at du selv er opmærksom på de fejl der er i menuen. Mht. forrykning af designet osv.

Med venlig hilsen

Lasse

Tak for Feedback! Cool

Ja det er jeg der er en masse detaljer jeg stadig mangler... Tongue Tied

Tilmeldt 15. Feb 08
Skrevet kl. 01:12

Runge:

Hej,

Lækkert design!

Pas på med at åbne eksterne link, pdf og word dokumenter i samme browser vindue.

Jeg fik ved et uheld lukket hele browseren ned. Efter jeg havde klikket på "mål og størrelser".

Det er surt, at miste kunder på det Confused

Personligt ville jeg skjule kategorier, som endnu ikke har nogen tilknyttede produkter.

Held og lykke med butikken.

mvh

Anders

Tak for feedback!!!

Ja det har du helt ret i... det må jeg gøre bedre!

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 02:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

ja

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)