Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej seo eksperter..

Jeg har lavet en hjemmeside og skal have den bagt ud til folket.. Mine spørgsmål til jer lyder således:

Er det en god ide at tilføje sin side på diverse link sider? fordele og ulemper.. Hvad skal man kigge efter? og hvad skal man holde sig fra?

Tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om det er en god idé at få indgående links? Ja, bare klø på :)

Hvad du skal undgå: At betale for at blive tilmeldt 500 skodsteder eller at tilmelde dig ligegyldige linkfarme. Sørg samtidig for en ny teks, til hvert sted du tilmelder dig. Her er en liste over steder, hvor du kan tilføje dit link (skamløs selvpromovering, men jeg kender faktisk ikke lister, der er mere up2date).

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:13

Hej Tommy

Tak for informationerne. Er det en dårlig ide at tilføje sit link til dårlige pagerank sider. Vil det trække min side ned?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, der er ingen risiko der :)

Snup listen med de 80 kataloger fra en ende af. Sørg derefter for at kommenterer lidt på blogs og besnak/bestik dig så ellers til nogle links fra andre relevante sider. Jeg har selv lige fået ét link på en hjemmeside der tæller 35.000 sider og hvor mit link optræder på samtlige - bare på baggrund af en frisk mail :) 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:52

Foruden Tommys glimrende liste over kataloger, findes der også en af slagsen hos Riisager på semoblog.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:09

Som tommelfingerregel findes der ikke dårlige links men ingen regel uden undtagelser:

Check gerne at linkkataloget har sider indekseret i Google med en søgning a'la "site:www.etlinkkatalog.dk". Har sitet ingen sider indekseret er det sandsynligvis banned, og så ønsker du ikke links fra det.

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:55

hvornår begynder de eksterne links så at virke? Hvis jeg søger link:domæne.dk kommer der overhovedet ikke nogen nye op. På trods af at jeg har link fra tdc.dk og andre seriøse steder som jeg ikke har betalt for men fordi sitet er interessant og har relevans .

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01

SpørgeJørgern:
Hvis jeg søger link:domæne.dk kommer der overhovedet ikke nogen nye op.

Den er død og begravet :)

Tilmeld dig Google Webmaster tools som kan vise indgående links eller brug Yahoo Siteexplorer. Sidstnævnte er noget hurtigere at gå til.

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:09

Hvad er død og begravet??

Jeg har prøvet med webmaster tools og det er de samme gamle links der dukker op. Ingen af dem jeg har fået links fra i de sidste 14 dage er med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

SpørgeJørgern:
Hvad er død og begravet??

Funktionen med "link:"

Du kan alligevel ikke gøre noget for at fremskynde processen, så bare se frem af mod flere links og brug mindre tid på at kontrollere om søgemaskinerne nu også opdager dem. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)